2007. február 27., kedd

Hi2!

Először is elnézést kell kérnem mindenkitől, aki tegnap éjszaka bent volt a chaten. Remélem azért nem ragadtattam el magam túlságosan...

De mi is volt a kirohanásom oka?

2 hete vettem belépőt a Pokerroomon a tegnapi 3000$ garantált versenyre. 5 pontba került, úgyhogy nagyon baráti ajánlatnak tűnt. Viszont összejöttünk azért 2481-en, ami kísértetiesen kezdett hasonlítani a jól megszokott freeroll-tömeghez. Sebaj- gondoltam- akkor bekezdek rendesen, ha hamar kiesek legalább megyek csicsikálni.

20:30- kor el is kezdődőtt a zsetongyűjtögetés... 10 perc alatt kiejtettem 2 fazont (nagyon jöttek a lapok), aztán az első szünetig simán felmentem 15k-ra, amivel igen előkelő helyen mentem cigiszünetre. Hozzátartozik, hogy elég sokan voltak sitouton, így sokkal agresszívabb játékot voltam kénytelen játszani, mint úgy általában.

A következő szünetig semmi említésre méltó dolog nem történt, kb. 25k-val ismét cigi...

Viszont itt lett vége Zsolti bácsi jó lapjárásának: gyakorlatilag innen csak stagnáltam, a 3. szünetig egy fia chipel se tudtam többet magamhoz édesgetni. (Persze azért itt már közben is el-elszívtam egy-két cigit, mégiscsak egyre közelebb voltam a buborékhoz.)

Ekkor kb. 100-an voltunk még játékban, gyakorlatilag a "futtotak még" kategóriát erősítettem, zsetonjaim száma 20k-36k között ingadozott.

Igen ám, de ekkor kezdtek újra jönni a lapok: KK, JJ, AK-ok, AQ, AJ, 1010, hogy csak néhányat említsek... 2000/4000, majd 3000/6000 vakoknál össze-vissza a vakokat tudtam elvinni velük. Egyszerűen bármit csináltam mindenki dobta. Preflop emelés 3BB, 2BB: körfold. Limpelek, mindenki (már az az 1-2, aki bejött) csekkk, emelek, kivárok és úgy emelek- körfold. Gyakorlatilag semmire sem mentem a lapjaimmal, akármit csináltam, senki nem adta. Bezzeg, mikor szar lapjaim voltak mentek az all-inek, emelések-visszaemelések dögivel...

Sírni tudtam volna. Andika, Ádám már rég az igazak álmát aludta, úgyhogy mégcsak egy jót káromkodni sem tudtam...

Ha még nem említettem volt: az első 30 kapott a zséből, erre egy duplázással minden esélyem megvolt. Csakhát az a fránya dupla nem jött...

Végül nagyvakként kaptam kézbe AKo-ot. Mögöttem call (8k), körfold, kisvak is dob. Na akkor most jött el az én időm: vagy vakot lopok, vagy duplázok-allin. (Itt már csak 2 nagyvaknyi zsetonom maradt, úgyhogy ez tűnt a legjobb megoldásnak.)
Emberünk call: és mutatja az A9-et! WOW!!! Van 3 outja, az nem-nem-nem lehet, hogy a múlt hétvégi élő torna megismétlődjön!!! NEM NEM és NEM!!!


de lett...

Flop: 779- itt már áltam is fel és mentem cigizni: 42. lettem, játszottam 4!!! órát azért, hogy még vagy egy fél óráig ne tudjak elaludni...


Pedig úgy szerettem volna beszámolni valami igazán szép összegről, nem ilyen 10-20 dolcsikról...

Viszont:

Megnyertem az első HU-t életemben!!! Igaz, hogy élőben és csak 1k-ért folyt a játék, de akkor is megtört a jég!!!
Ippijájéééééééé!!!!


Ja és még valami:

Elfelejtettem a Costán pihenő 6,42 eurómról számot adni, úgyhogy ezt hozzá kell adni óriási bankrollomhoz (máris vidámabb vagyok!!!).


Ui: macs ne csüggedj, hamarosan megyünk...

Nincsenek megjegyzések: