2007. február 25., vasárnap

Hát péntek este szívtam... Nem kicsit, NAGYOT...

De, hogy mi is volt tul.képp:

Élő torna ugye, a már jól megszokott klubban. 40-en indultunk, ami azért egy vidéki városban nem rossz... Játszom, ahogy szoktam, úgyhogy az első szünetig semmi se történt. 1000 zsetonnal indult mindenki, szünetre 930-am volt. Igazándiból szinte lapot sem kaptam, talán 2 leosztást vittem...
Ez önmagában még nem szokott baj lenni (úgyis az első célom eljutni az első szünetig, ez így is van rendjén). Ekkor már 40/80 a vak, ami azért egy kicsit sok ennyi zsetonhoz mérten (12 nagyvaknyi), úgyhogy akkor egy kicsit rákapcsoltam. Vittem 2 potot (33-ra setem lett, kiejtettem egy pasast, AK-al meg még egyet), felmentem kb 2000-re, úgyhogy innen a cél a FT! Ekkor kb 16-an voltunk még. (Megjegyzem, az első 20 minden versenyen pontokat kap, a 20. verseny után lesz a döntő az első 12-nek az összegyűjtött pontok alapján. Éppen ezért nálam minden versenyen a cél a FT, ott meg már bármi lehet. Lsd a múltkori versenyt...)

Nem is szaporítom a szót, FT-re átlag alatti, lb. 4000 zsetonnal érkeztem. Hamar kiesett a múltkori győztes (aki levert a HU-ban), aztán sajna én következtem...

A lényeg: nagyvak vagyok AKo-al, kisvak kiegészít, én emelek 800-at (200/400 vaknál), ő all-in. PAFF!!!
Tudtam, hogy nincs kézbe párja, elég kiismerhető volt a játéka, de...
Én az ilyen szitukban az elmúlt időkben szinte minden esetben csak szívtam (macs a megmondhatója... ő élőben is tanuja volt).

Igazából nemtom mért nem emeltem vagy 1500-at, tuti dobta volna. Ez is lett volna a helyes, de nem gondoltam végig. Na mindegy: call. (Ha nyerek, átlag zsetonon vagyok, amivel tuti ott vagyok a 3-ban.)

Mutatja a K7o-ot: Mondom ok, akkor van 3 outod, ez azért nem rossz indulás. Persze csak a flopig volt kedvem magamban örülni: jött neki egy 7-es. Aztán a második a riverre, hogy jobban fájjon.

Hát így lettem 7., ami azért nem rossz, csakhát az első 6 volt fizetős hely...


Apropó: Andika is lejött a klubba, játszott egy sng-t. Hogy hogy kiblöffölt két palit!!! Azt látnotok kellett volna...
Kiesésem után mentem kibickedni, látom ám, hogy Andikánál K5o van, flop AKx. Mint megtudtam Andika preflop is emelt, meg a flopra még nagyobbat. Egyik csóka kérdezi: "Te mióta játszol?" Andika mondja, hogy nem régóta. "Akkor tuti ászod van."-felelt a fazon. Van ám, egy K pár a kézben... De meghagytuk őket ebben a tudatban- eldobták mindketten: KQ-t és K10-et. He-he-he...
Igazán büszke vagyok a páromra!!!


Na még gyorsan valami, mert aAndival HU-ban nyomjuk mindjárt (TUTI a zsetonkészlet, attinak kösz!):

Szóval megjött Titanon a 20$ bonusz, úgyhogy 100,60$-om van itt. (Köszi Vik!)
Lassan kezdem a ringet, ki kell venni azt a 20 dolcsit. Csak egyenlőre más is van, úgyhogy nemtom mikor ülök be cashre...
Ugyanaz a helyzet mint macsnál. Inkább MTT megy mostanában, meg élőben fogom nyomni. Van néhány srác, akik hétközben is összejárnak, őket fogom kopasztani...

Na hajrá én! (meg Andikám!!!)

Nincsenek megjegyzések: