2007. március 1., csütörtök

Nézzük, mi is történt tegnap:

Két helyen játszottam ringet, Pokerroomon NL25, Titan NL10.
Mindkét helyen egy asztalon, viszont egyidőben. Kezd egy kicsit unalmassá válni az egyasztalos játék, van úgy, hogy fél-háromnegyed óra alatt nam kapok értékelhető lapokat (gondolom mindenki így van ezzel...).
A PR-on nincs NL25-nél kisebb asztal, így ott csak 1-en nyomom, mivel a tőkémhez mérten még ez is kicsit sok. Hát gondoltam akkor legyen még egy Titanos asztal, ahova viszont csak fél beülővel, 5 dolcsival ültem be.

A PR-on sikerült hamar leamortizálnom magam 15 dolcsira. KK-om szívott AK ellen a riverre érkező A-al. Preflop 6BB emelés, 2-en adják. Flop 5710, emelek potnyit, egyik adja, másik fold. Turn semleges, újabb emelés, ellen call. River A!!! Én csekkolok, ő is... Paff neki. De sebaj, mert volt vagy negyed órám a köv. partiig, amikor is QQ-val sikerült dupláznom. Kísértetiesen ugyanaz a helyzet, mint az előbb, turnnél már allin voltam (én hívtam végig), viszont most nem jött riverre se A, se K.

Kb. 5 perc múlva újabb kézbe QQ, preflop 6BB, 2-en adják. Flop 3 kicsi, viszont 2 szín. Emelek potnyit, dobják mindketten...

A lényeg: kb. 1,5 órányi játékkal 39$-al léptem le, ez +14 dolcsi.

A Titanon mindeközben sikeresen felmentem 9,40-re, de ekkor jött a mélyrepülés...
K9-re nagyvakon limp, flop 8K9 szivárvány. Emelek 1,5 dodót, mindkettő call. Turn 4, emelek még 2-t, egyik call, másik fold. River 7, én már csak csekk, ellen is: mutatja a 88-át!!! Szinte tudtam..
Köv leosztás: JJ kézbe. Preflop 5BB, 2-en call. Flop 1027, emelek potnyit, 1 dob, 1 call. Turn x, én all-in, ellen call: MUTATJA AZ AKo-t!!! És itt is bejött a riverre az A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nem hiszem, hogy ekkora fishek vannak a világon. Én AK-al csak szívok (lsd. fent), itt meg a riveren bukok többször is, mert nem fáj neki a semmire végigjönnie. Pedig agresszíven emelek, nyomulok ezerrel és adja. Nem baj, végülis +9$ a mérleg 1,5 óra játék alatt, ami nem sok ugyan, csak azt is figyelembe véve, hogy a PR-on ritkán ülök be (kicsit kevés az a 100 $ a NL25-höz) végre azért plusszos lett a játék.


Na most lépek: Helloooooooo mindenki

Nincsenek megjegyzések: