2007. március 13., kedd

Re-re naplóm!

Először is szeretném körünkben üdvözölni Amanobát (alias Poolman, ahogy mi Andival megismertük)! Hát végre idetaláltál...


Akkor nézzük, mi is volt a hétvégi Grand Tournament 5. versenyén: 40 indulóból sikerült 32.-ként kiesnem...

Óriási eredmény, nemdebár???

Nem ecsetelem hosszan, csak a (számomra) döntő parti: Q9-el vagyok nagyvak. Flop: 47Q. Előttem egy szarjankó emel, én vissza all-in (ez kb. a duplája volt az emelésének, ő call. (Tudtam, hogy a flopnál nyerő vagyok, a srác gyakorlatilag mindenre emelt, de menekült, ha valaki ráemelt. A lényeg: flösshúzóra adta meg, T2 volt nála... Lejött neki, én meg el...


Nem baj, hétvégén újabb forduló, holnap meg egy 3000-es élő parti. Pénteken meg egy szatelitet rendezünk a kaposvári póker klub által szervezett összeröffenésre. (Topin rendezésében.) Oda jó lenne eljutni, azért 20 rugót most még nem tudok áldozni rá...

Még gyorsan annyit, hogy tegnap este sikerült elcsípnem a 2. helyet az OPHU 2+0,2$-os Titanos tornán. Sajna megint alul maradtam a HU-ban, ahogy az már lenni szokott a neten, de így is hozott 32,70$-t a konyhára, aminek azért örültem...

Az összesítőt lassan beírom, csak nem nagyon vagyok mostanság gépközelben.

Addig is nektek segítsen a river!

Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: