2007. március 18., vasárnap

Hát sajna a tegnapi élő partiból a 18. helyen kiestem...


37 induló volt, az első szünetig egyszerűen semmi lapom nem volt. Amire flopot néztem, az se talált el, így két blöffel 1400 zseton körül zártam az első menetet (1000 az induló).

Szünet után szintén semmi lap, mígnem 78-al nagyvak vagyok. 3-an jönnek, a flopban egy 8-as. Emelek, egy adja. Turn 9-es, river 8-as-fullom lett. Mondom raise 300, ő vissza all-in. Egyszerűen tudtam, hogy 9-es fullja van, de adtam az 500-amat még- ki is estem a 8-as fullommal...

Mi a szart kellene csinálnom, hogy ne szálljak el 1-2 leosztás alatt??? Ez most már tendenciózus...

Azt hiszem, a héten nem is megyek élőben játszani, egyszerűen nem megy. Játszok inkább a neten, csak azt nem tudom, hogy mit kellene.
Most épp kiestem a Titanon egy 5000$-os garantáltról. Gondoltam kipróbálok egy ilyet 5 dolcsiért. Hát ami allin háború itt folyik, az rosszabb, mint egy freeroll. Szinte nem volt leosztás, hogy ne legyen legalább két barom allinben. Aztán kiesés után rebuy és ott folytatja ahol abbahagyta. Ez ment egy órán keresztül, én meg szépen elfogytam...

Na azt hiszem, ilyet se játszom többet. Ekkora szerencsejáték még 5 dolcsit se ér meg.

Most, hogy kipanaszkodtam magam, valami kellemesebbet: gratula mindenkinek, aki továbbjutott a Szigeten!!!

macs, Poolman!- nektek külön gratula, örömteli volt olvasni amit írtatok. Én is jobban tettem volna ha inkább elmegyek, minthogy a tegnapi élő után sík idegen legurítok néhány sört 1-2 whiskey kíséretében...

Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: