2007. március 3., szombat

Szia naplóm!

Már majdnem megint a 2. oldalra kerültél?! Ejnye-bejnye...

Pedig azért velem történnek ám dolgok...

Először is: ringeztem a Titanon Nl10-en. Egész jól ment a játék volt, hogy fél óra alatt két partiban is tudtam játszani!!! Nagy szó ám... A lényeg, hogy felmentem 5$-os fél beülőről (tudom, hogy nem a legjobb taktika, de utálom bad beattel elbukni a beülőmet) egészen 8 dolcsiig 1,5 óra alatt. Jó kis órabér mi?
Viszont közben maccsal tök jót beszélgettünk. Legalább jól telt az idő...

És akkor kaptam egy 88-at kézbe. Limpeltem, 3-an voltunk. Flop álomszép: 874 szivárvány. Na akkor most mi a lókakit csináljak?-kérdeztem magamtól. Most kellene nagy potot vinnem, de éreztem, hogy szabad lappal csak szívnék, úgyhogy emeltem 50 centet (5BB). Egyik fold, másik call. Turn 6-os. (Na akkor kiscsákó most elnyerem szépen a beülődet. Vagy AK van nálad- ezek ilyen hülyék, mint már írtam- vagy pp, másra egyszerűen nem adhattad az emelésemet.) Ok, akkor raise 1,5 dodó: ő call (istenem, most mekkorát nyerek!!!). River: 5!!! (Bassza meg! Ezt is csak a Titan tudja nekem összehozni...)
Na akkor mi is lehet nála: Tuti pp-je van, addig ok. Viszont nekem a legnagyobb setem van az asztalon, tehát egy lap lehet amivel lever, ha az a pp: 99.
Itt egy kicsit beszartam, mondanom se kell, úgyhogy csak 1 dolcsit emeltem, amire ő csak call-paff neki, mégsincs 99-e, hiszen arra visszaemelt volna.

Terítés: ÉS OTT VAN NÁLA A 99!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ekkora egy barmot... Meg a Titan is bekaphatja....

Na mindegy, azért nyomtam még egy kicsit: +2,45$ lett a vége. Ha megnyerem a fenti leosztást, végre egyszer nyerek egy fél beülőnyit a Titanon is, dehát ilyen a póker...


Viszont tegnap óriási napom volt: elmentem élőben játszani egy 12 fős sng-t- ÉS MEGNYERTEM!!!!!!!!

Most már tényleg megtört a jég. Ez kellett nagyon az önbizalmamnak, mert a 20 fordulós versenyen 4 forduló után egy 2. és egy 7. hellyel csak a 9. vagyok. Igaz, hogy az elsőre nem tudtam elmenni. (Mondjuk a végén kiegyeznék ezzel, mert az első 12 játsza a végső big partyt.)


De akkor nézzük, mi is történt tegnap:

12-en voltunk, csináltunk két 6-os asztalt, hogy gyorsabb legyen a játék. 1000 zsetonnal indultunk, 15 perces vakszintekkel. Mindenki bedobott egy ezrest, 7-4-1 rugót fizetett az első 3. Mindkét 6-os aztalról az első 3 ült össze a döntő asztalra. Így az első célnak a FT-t tűztem ki magamnak. Mivel kicsik voltak a vakok, az első vakszintnyi időt az ellenek figyelésére fordítottam. Tulajdonképp némelyikükkel ültem már egy asztalnál a Grand Tornán, de volt 2 új fazon is, akikkel még nem játszottam.

2 leosztásra emlékszem, amit vittem: 55 kézbe, limpelek. 4-en jönnek még, flop x5A. Mivel volt lent két szín, kénytelen voltam megnézni milyük van, így első beszélőként emeltem 4BB-t, amit csak egy ellen adott. Turn x, én csekk, ő emel 2BB-t, én vissza a tripláját. Hosszas gondolkodás után adja: river x, emelek fél potnyit, erre bedobta.

A másik: JQo kézbe, limpelek, flop QQ7. Emeltem 1 nagyvaknyit (nézzük mitek van: két szín volt lenn megint), csak egyvalaki adta. Turn A (ezt vártam, Zizut tuti A-ra tettem), emelek 3BB-t, ő adja. River x, emelek 6BB-t, ezt is callolja. Mutatom a 3 Q-t, ő bedobta.

Ja: volt még egy leosztás ami megmaradt bennem: 56o-al nem mentem be emelt potba: 6-os pókerem lett volna...

A lényeg: sikerült első célomat teljesíteni: mikor 3-an maradtunk az asztalnál 1870 zsetonom volt (az átlag ugye 2000 lesz a döntő 6-os asztalon, úgyhogy ez a különbség elhanyagolható).

A másik asztalon ekkor még 5-en voltak, legalább figyelhettem a játékukat. Poós kolléga lapjait néztem a játék során (ez, mint később kiderült, döntő jelentőségű volt). eljátszottak egy darabig, de csak összejött végre a FT.

Itt azért már nem volt idő a nagyon feszes játékra: 50/100 vaknál menni kellett. Vittem is 2-3 kisebb potot, mikor AA-t kaptam kézbe. Hátsó pozícióban voltam, emeltem 1BB-t (75/150vaknál). Azért csak ennyit, mert előttem mindenki dobta. Poós volt mögöttem, aki viszont ennyit mindenre adott, ha nem emel vissza, akkor nincs lapja. A nagyvak viszont rámtolta az all-int: akkor én meg vissza all-in, zárjuk ki szépen Poós kollégát. Nehogy bemákolja a szar lapjára a 2 párját vagy a sorát, mint tette ezt már előtte néhányszor...

Nagyvak mutatja az AJo-t: nem jött semmi, úgyhogy itt CL lettem kb. 4500 zsetonnal. Akkor viszont kezdhetünk játszani...

Kezdtem agresszíven támadni a ss-ket, aminek meg is lett az eredménye. Gyakorlatilag én irányítottam az asztalt, felmentem úgy 6000-re. Ekkor már csak 4-en voltunk partiban. AQs-el kisvakról emeltem 3BB-t, mire Poós betolta all-inre a zsetonjait... Paff neki. Ha dobom, maradok Cl úgy 4800-al, ha vesztek, akkor viszont lemegyek 1800-ra és ss leszek.
Nagy dilemma volt, de Poós játékát ismerve elfogadtam.
KJs volt nála: turnre jött a J-ja, úgyhogy ezt elbuktam (örült is a csóka, ekkor még nem tudta, hogy korán...).

Ramcsi havert is ő ejtette ki a következő leosztások valamelyikében, úgyhogy maradtunk 3-an.

A zsetonok kb. így festettek:

1. Poós: 6500
2. Erika: 3500
3. Én: 2000

Ramcsi beszállt osztónak, úgyhogy itt volt az idő, hogy komolyan elkezdjek játszani. Azt eldöntöttem, hogy laza-agresszív játékot fogok játszani, két ok miatt:

1. Erikát kiismertem: ha nincs legalább 2 figurás lapja és ráemelnek: dobja. Viszont ha flopra emel, akkor min. top párja van. Így elég könnyű volt ellene játszani.
2. Poós kiismerhetetlenebb volt, gyakorlatilag össze-vissza játszott. Viszont mindketten HU-ba akartak kerülni és elkezdték félteni a zsetonjaikat. Na ez az, amire ilyenkor le kell csapni!

A lényeg: fél óra alatt újra CL lettem kb. 5500 zsetonnal. Sok volt a vaklopásom, illetve flop, turn utáni emelésemet nem merték megadni. Igaz 2-szer az elején all-int voltam kénytelen hívni, amit nem adtak meg (A3, A8-ra).
Ramcsi meg is jegyezte, hogy egyedül én játszom az asztalnál. Mondtam, hogy azért jöttem (he-he). Itt már nyeregben éreztem magam, az FT-n gyakorlatilag végig-még ss-ként is- uraltam az asztalt.

Poós kolléga még azt sem tudta magában tartani, hogy 3-4-szer mikor eldobtam a kisvakot (300/600-nál) megjegyezze, hogy: "-Ezt nem hiszem el!!! Honnan tudtad, hogy most emeltem volna?". Nem akartam elkeseríteni, hogy ez lerítt róla...

És akkor jött a döntő parti, ami azzal indult, hogy osztóként megnézve a lapjaimat, bedobtam és bejelentettem, hogy a szükség biz'a nagy úr, most Poós után nekem kell kimennem a mellékhelyiségbe.

Mire visszaértem, azzal vártak, hogy nagyvak vagyok 600-al, Poós osztóról rámhivott 2000-ig, Erika meg dobta. Megnézvén a lapjaimat: JJ-val találtam szembe magam... Akkor viszont reraise all-in- jelentettem be (Poósnak ekkor még 1800-a volt pluszban).
Erre ő fogta magát és póker játékoshoz méltatlan módon elhajította a lapjait és kiviharzott a teremből...
Kérdeztem a többieket, hogy most min húzta fel magát ennyire? Azt felelték, hogy ő mondta, hogy várjanak meg, holott ugye elhagytam az asztalt azaz vinnie kellett volna a nagyvakomat. Igen, de ő is volt kint, valamint azért ez nem egy véresen komoly meccs azért...

Vittem a 2000 zsetonját (egyébként 77 volt nála, én meg megmutattam a többieknek a JJ-t). Ő visszatérvén bejelentette, hogy neki ebből elege van és nem játszik (komolyan, mint az oviban...).

Elosztottuk hát Erikával a zsetonjait és kezdődött a HU:
- nálam 9500,
- Erikánál 2500 zseton figyelt.

Első leosztás: kisvak vagyok J2-vel. Kiegészítem a nagyvakot. Erika nem emel preflop, úgyhogy tuti kis lapjai vannak. Flop J84. Na, erre emelek 1000-et, nézzük van-e a két kis lapból valamelyik nála. Ő adja, úgyhogy biztos vagyok a 8-ban. Turn 2-es (na akkor ezt nyertem: csak 8-assal verhet meg), akkor all-in: ő call. Mutatja a 89-et...

Mivel nem jött riverre a 2 outja, gazdagabb lettem 7000-el és végre tudtam nyerni egy igazi élő partit!!! (A múltkori HU parti győzelemnek is örültem, de ez azért nem ugyanaz...)


Hát ennyi a történet, amiből azért megint úgy érzem, sokat tanultam. A tapasztaltok kiaknázása pediglen ma délután meg fog történni: újabb élő partit igyekszem megnyerni.

A köv. jelentkezéséig: szia naplóm!
Szia mindenki!

Nincsenek megjegyzések: