2007. március 17., szombat

Hát sajna a tegnapi parti nem jött össze...

Össze-vissza 8-an lettünk a kezdésre, úgyhogy a szatelit verseny elmaradt sajna. Viszont játszottunk egy SNG-t 3000 beugróval.

Jól kezdtem, KT-el hátsó pozícióból emeltem 4BB-t, lássuk milye van a maradék 3 embernek (itt még csak 10 a nagyvak). 2-en adják, flop: T7T. Előttem emelnek 100-ig, hezitálok rendesen, majd adom. Többiek dobják, 2-en maradunk. Turn K, előttem all-in (mi a szösz?). Ha KK van nála, tuti visszaemelt volna preflop, úgyhogy call: mutatja a semmilyét... Tuti blöff volt, hát ez nem jött be. Feldupláztam az első 5 percben, úgyhogy elkezdhettem játszani. Meg is lett az eredménye, mire 4-en maradtunk, kb. 4800-nál álltam. A részletek nem túl érdekesek, viszont ami itt jött az igen...

Ennyire már rég csesztem el élőben a dolgot: K3s-el vagyok nagyvak. Kisvak kiegészít, én meg ahelyett, hogy emeltem volna, hogy megnézzem van-e valamilye, engedtem a flopot, ami Q45 lett. Flösshúzóm volt, mégse emeltem az ő csekkje után- 2. hiba. Turn: 2, amivel már nyitott sorom is lett. Ő csekk, én emelek 500-at, mire ő all-in még 700-al. (Mondom, hogy elcsesztem, már 2-szer elengedtem ahelyett, hogy emeltem volna, mostmeg elég lett volna emelni egy nagyvaknyit...)

A lényeg: 2x volt nála, úgyhogy a nyamvadt 2-es párjára tolta be. Ezért mondom, hogy többször elcsesztem, ilyen bénán játszani ezt a leosztást- mintha nem is én lennék...

A 23 outomra nyílván ezt már megadtam, viszont a fél pakliból egy jó lap se jött le, úgyhogy itt sikeresen lementem 3000 alá.

Ez még nem is lett volna akkora baj, de a következő partiban nagyvakra kaptam TT-et. Mögöttem emeltek 700-ig (200 BB-nál), mindenki fold, én meg vissza 1000-et. (Na itt csesztem el megint. Igy már csak 1400-am maradt, ami a flop utáni emelésnél, ha van valamilye, akkor adható. Csak tartani kellett volna és a flop, ha jó nekem, akkor rátolni az all-int, vagy már preflop betolni. A-magasra tettem a Rolit, úgyhogy egy jó flop után eldobathattam volna vele.) Flop: xAx. Itt hezitáltam, hogy mi legyen. Ha csekkelek, bukom a potot, úgyhogy all-in. Ő hosszas gondolkodása után adja: JJ volt nála...

Mondtam, hogy szarul játszottam, mint egy tuti kezdő... Ilyen bénán elbukni 2 partiban a zsetonom, ez vicc- mármint a részemről...

1 BB-nyi pénzem maradt, azt meg AQ-val buktam A3 ellen- lejött a 3-a.


Na mindegy, ma lesz a Grand T. 6. fordulója, majd ott alakítok remélem valami rendeset.

Letöltöttem ma aCD Pokert innen, Vik írta, hogy ott is lesz freeroll.


macs, még egyszer nagy kalappal mára!!!

Most lépek, csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: