2007. március 26., hétfő

Hali!

Pókerügyileg ami történt az elmúlt napokban:

Nem játszottam, csak pár órát összesen, mivel pici fiunk úgy gondolta, hogy megmutatja anyáéknak, hogy igenis, ő már elég nagy fiú ahhoz, hogy a darabos kaját ne csak az ínyével rágja- szóval kibújt az első fogacskája! Ennek folyamodványaként Andikámmal mint a zombik, úgy jövünk-megyünk már 3 napja. Ádám csemeténk sajna elég rosszul tűri, hogy eleddig ismeretlen dologba akad bele a picike nyelvecskéje és ennek hangot is adván sirdogál egész éjjel.
Mondjuk, mikor reggel csörög nekem a vekker, legalább nincs gond a felkeléssel- annál inkább a munkahelyi teljesítményemmel. Csak nehogy valami rossz helyen aludjak el menés közben, mert annak csúnya üzemi baleset lesz a vége...

Szóval póker: MTT-k továbbra sem mennek, össz a Titanon csíptem el egy igen komoly eredményt: +3,75 dolcsi volt a jutalmam...

Ezen kívül, mivel beszart tegnap este a szerverük, elkönyvelhettem még egy másik giga-mega összeget: +2,88 dolcsit...

Meg volt egy kis ring a Titanon, a vége +8,05$ lett NL10-en, így most a bankrollom itt:

142,58$

Történt ma, hogy drága Andikám az i4-on elindult a szokásos délutáni 5 lapos freen. Nosza, ha már elkezdte, akkor meg sem állt a 4. helyig, 4 euróval gyarapítva így az itteni zsetontömeget... Ja, egyébként ezen eddig ez volt a legjobb eredménye (többször volt már fizetős helyen), büszke is vagyok ám rá, de nagyon!!!

Mivel most szintén sikerült elszállnom mindkét versenyből, amin elindultam, most egy rövidke cigiszünet után elteszem magam holnapra. (Halkan mondom, nehogy elkiabáljam: Ádámka éppen most aludt el- illetve most ringatták el-, talán sikerül egyhuzamban 1-2 órát szunyálnunk...)

Szia naplóm, jöjjön hát az ágy...

Nincsenek megjegyzések: