2007. március 24., szombat

Először is grat macsnak!!!

Másodszor én meg most már tuti, hogy tilten vagyok... Mármint MTT-n.

Történt ma, hogy elmentem élőben játszani. 5000 beugró, 5 fordulós verseny, az 5. forduló végén a legtöbb pontot gyűjtő 8 játsza az FT-t, komoly nyereményekért.

1500 zsetonról indultunk, jól is ment a játék, mígnem 1 partiban szépen ki is estem 13.-ként...

A srác úgy gondolta, hogy AT-el meg kell adnia a 6BB-s emelésemet (300-at). Addig gyakorlatilag mikor bármire bement, mindenre dobta, ha kapott egy emelést. A8-al floppolok két párt, mondom akkor allin, erre ő call. Hát persze, hogy riverre lejött a tízese...

Még jó, hogy ringen az Empiren nyertem ma fél óra alatt 6,62$-t NL10-en, különben igen szomorú lennék...


Good night mindenkinek!

Csá: T

Nincsenek megjegyzések: