2007. március 29., csütörtök

Szega!

Andikám egy kicsit ideges... Meg én se vagyok százas... Ádám ma azt játsza, hogy egész nap nem alszik, viszont nyűgős mint az állat. Hogy mi baja lehet, fogalmunk sincs. A foga (az első) kibújt, nem fáj semmilye, eszik is rendesen, viszont nem alszik. Lehet gondolja, hogy megdönti a korosztályos ébrenlét világcsúcsát- volna rá sansza.

Csak mi meg már kivagyunk egy picit. Andi egész nap a picivel, engem meg szopat a főnököm a melóhelyen ezerrel (ezt inkább nem részletezem, egy vicc az egész- ma pl. fél órás beszélgetés alatt vagy 5-ször hazudott a képembe úgy, hogy tudta, hogy tudom, hogy hazudik... No pokerarc, egy fasz úgy ahogy van), pihenni meg még este se tudunk a picitől. Tök jó, így legalább nem játszom a neten (illetve nagyon keveset), ergo: kevesebbet bukok. (Bár hozzáteszem, az utóbbi hetek plusszosra sikerültek, csak sajna NL10-en amit nyerek abból nem gazdagszom meg. De hát legalább nem bukom el a bankrollom, ez is valami.)

Ma pl. beneveztem a tanodás Titan versenyre. Egy egész órán át dobáltam a lapjaimat, semmi játszható lapot nem kaptam. Viszont beértem fizetős helyre, majd ki is estem 12.-nek, keresve ezzel szerény 1,60 dollárt (NETTO!!!). JQ-ra sora lett az ellennek- riverig én voltam a nyerő. Mostanában ezek ellen a sorok ellen repülök a legtöbbet MTT-kről.

Tegnap viszont FT-n voltam a Dreamen a csapatversenyen. Ez nagy szó (múltkor 27. lettem), mert az a vakszint ami ott megy, az nem túl kedvező. Gyakorlatilag elhúzni a mezőnytől szinte lehetetlen (bár tudom semmi sem az). Az FT-n volt 74k-m, a BB 20k!!! A CL-nek is mindösszesen 200k-ja volt, ami össze-vissza is csak 10BB. Na ilyen versenyen se szoktam fizetős helyen végezni, de ez most is összejött. Igaz az FT-n az első valamirevaló lappal- TT-el- all-int nyomtam, de sajna beleszaladtam egy QQ-ba és nem javultam. Ez újabb 3,12$.

Mondom, hogy haladok ezerrel a milliomos lét felé...


Egy kis érdekesség itthonról: Andival játszottunk du. 4 partit (mióta vettünk zsetonkészletet, itthon is tök buli nyomni a HU-kat), amiből- írd és mond- 4-et buktam...
Ez elő szokott fordulni, az viszont igen ritkán, hogy póker ellen bukjak. Na kérem szépen: párocskámnak a 4 partiból 2-ben is az volt, amivel meg is nyerte azokat!!! 4-es, 6-os pókerek- egyszer kézbe 2, majd kézbe 1 lapra. Azért ez nem semmi...

Olvasom viszont, hogy egy óriási villámparti szerveződik Pesten. Hát arra már csak benézni is érdemes volna... Azt hiszem ha beülnék játszani, visszavetné pókeres fejlődésemet rendesen. Ha mákhenger lennék, akkor talán azt gondolnám utána néhány szituban (tudat alatt), hogy meglesz ez!!!- és buknék ezerrel. Viszont tuti jókat röhögnék a vérprofikon, 2500 gamblinget ritkán látni egy versenyen. Szóval azért regeltem rá, de azt hiszem ki fogom hagyni. Majd a TV-ben megnézem a döntőt, hátha lesz az első 6-ban aki nem meghívott versenyző volt.

Én meg inkább megyek szombaton a helyi versenysorozat következő fordulójára- most már tényleg FT-re kell kerülnöm, különben elmegy az önbizalmam, de nagyon. Úgyhogy resszkess Dunaújváros!!!

Most pedig lépek és nekiállok elringatni az én drága csöppségemet, hátha alszok reggelig én is pár órácskát.

Úgyhogy jó éjt naplóm!
Akik pediglen éjjel is nyomják, azok meg fosszák csak ki a fisheket, de nagyon!

Nincsenek megjegyzések: