2007. március 15., csütörtök

Halihóóóóóóóóó!

De jó!!! Már megint zéró eredmény a Flopos versenyen... Sikerült 11.-ként kiesnem, bár így is hozott 1,20$-t.
Egyszerűen kész ez a Titan... Van egy csávó (neve merüljön a feledés homályába), aki 2- szer tudott nyerni K párral (K7o, K6o-al adta az emelést), majd AK-om belefutott a QQ-jába, amire persze, hogy nekem nem jött semmi, csak neki flopban a 3. Q...

Szünet után, meg 88-al all-in megyek (az egyetlen, aki adta a 300 nagyvakot, szintén ua. volt), kis-nagyvak dob, ő call: hát milye van a legelső partiban???? Igen, kitaláltátok: AA!!!! Ráadásul flösse lett...

Nekem valamiért nem jönnek össze ezek a flopos versenyek...

Viszont tegnap voltam megint élőben játszani, 11 induló, beugró 3000.
Játszom a szokásost (mivel 3 fizetős hely van csak, első cél a FT). Semmi lap, mire kapok TT-et kézbe. Emelek 150-ig (20 nagyvaknál), mire egy calling station vissza all-in, ami még 340. (Ha adom, marad az 1000 induló zsetonból 550-em.) Nem sokat gondolkodtam, megadtam: nála J9o!!!!!!! Hát ilyen alakok is vannak nálunk (sejtem, máshol is...). Persze nem kell mondanom, flopban ott a J, buktam.

Nemsokára AKo kézbe (az első óra legjobb lapja), mondom all-in- mindenki dob. Köv. leosztás: A8 kézbe, valaki emel 100-ig, akkor ellopom: all-in. Hát ő megadta JJ-val (érthető), viszont fullom lett... Egész este ez az 1 mákom volt, de ez nagyon kellett...

Nem ragozom, jól játszottam (de tényleg...). Pl. Q9-el nagyvakként flopra QQ8, 1 ellen csekk, én szintén. Turn T, ő emel 100-at, én persze hezitálok, de azért nagy duzzogva megadom. River 8, ő emel 100-at, mire én persze vissza 300-ig, ő adja, de olyat káromkodik előre, hogy persze, hogy a dámámat játszom meg ilyen jól, hogy abba beleremeg a ház... Szépen lopkodtam a vakokat is, gyakorlatilag nemigen volt ellenfél...
Aztán T7s-el nagyvakként flopolltam egy sort. Dávid emel 300-at, mire én vissza all-in. (Flösshúzó volt lenn, gondoltam nem adok több lapot.) Ő hezitált egy darabig, majd megadta- ki is esett az AA-al... (Hogy preflop miért nem emelt, csak ő tudja... Valszeg nagyon mohó akart lenni.)
Aztán Zoli barátom JJ-m ellen esett ki 88-ával, 247 flop utáni all-inben.

Szóval a 3-ba Ramcsi barátommal kb. azonos stackkel érkeztünk, Jani (a calling station) meg egy cseppet lemaradva. Egy leosztást (az utolsót) még leírok: én vagyok az osztó. Ramcsi kiegészít, flop: x2x. Jani emel 1BB-t (hehe), Ramcsi adja. Turn 7, Ramcsi csekk, Jani emel 2BB-t (asszem...), Ramcsi adja. River: 2. Ramcsi csekk, Jani all-in, Ramcsi call.

A lényeg: Janinál 77 (7-es full), Ramcsinál 22 (2-es PÓKER!!!!).

És mindezt az én osztásomból!!!-Óriási volt.

Ezekután Ramcsi fölajánlotta, hogy felezzük le a lóvét- én meg belementem. Úgyhogy ez 8k-t hozott a konyhára.

Holnap lesz a szatelit verseny a jövő hét végi kaposvári póker klubbos versenyre. 3000 lesz a beugró, 8 emberenként 1 nyeri meg az indulás jogát (mivel fejenként 20k lesz oda a beugró és klubbonként 5 fő mehet). Na, oda szívesen elmennék... Topinnal játszanék egyet, az OPHU talin nagyon jó fej volt... Meg állítólag ott lesz néhány nagy név is (Tóth Ricsi, Karkus A., Alonso...). Nahát, meg amit Alonsó kapna tőlem... Azt nem tenné zsebre.

Szombaton meg a Grand T. 6. fordulója lesz, ahol jó lenne végre megint pontokat gyűjtenem, ugyanis visszacsúsztam a 13. helyre. Mondjuk már 47-nek van pontja az összesítésben, így ez azért nem mondható rossz eredménynek, de mégis...


És akkor jöjjön az összesítés, hogyan is állok momentán:

1. Pokerroom: 106,55$
2. Titan: 127,20$
3. Empire: 38,03$
4. Dream: 1,50$
5. Expekt: 0,49$ (hogy ez miből maradt, azt nemtom...)
6. Wingows: 0,11$ (ebből leszek milliomos...)

7. i4poker: 37,90 euro (Ebben Andikámnak van igen jelentős része, tudniillik ő nyerte a nagy részét!!! Grat neki ezúton is!!!)
8. Costa: 7,42 euro

9. MB: 31$


Hát így áll a családi kassza a neten.

Élőben szintén plusszos a dolog: +14000-ben vagyok, ami nem sok, de lesz ez még több is...


Mára ennyit, illetve még valami: macs!!! Egy kalappal a szombati versenyre!!!

Sziasztok: Tuzson (és Andi)

Nincsenek megjegyzések: