2007. március 19., hétfő

EZ EGY VICCCCCCCC!!!!!!!!

B****A MEG A JÓ K*****A ....... AZ ÖSSZES LUCKY FISH!!!

Ezt egyszerűen nem hiszem el!!!!

A Titan az utóbbi napokban úgy szopat, hogy a buborék előtt lefishelnek, így tuti jó játék után (hozzáteszem 2-2,5 óra intenzív odafigyeléssel) első 10-ből visszaesek SS-nek. Persze még ekkor is azért marad 8-12 nagyvaknyi zsetonom, úgyhogy innen még tuti fel lehetne állni. (Rendre végig jön valaki a sor-flösshúzójával, végig emelek, de neki ez smafu, inkább kiesik, ha nem jön be. Hát jelentem bejön nekik...)

Igen ám, de ilyenkor kedves, drága, aranyos Titanom mindig megajándékoz egy AA-al, amire kénytelen vagyok emelni, mivel 3-4 flopnéző mindig akad, ami tuti bukó részemre. Persze még így is mindig van valaki, aki az AA 6-8BB-s preflop emelésemet adja a JT, JQ lapjával (jelzem ez a zsetonja 1/3-1/4-e!!!), hátha egyszer szerencséje lesz.

Éppen most 34-en voltunk az exclusive freerollon, mikor megint megjöttek a zsebrakéták. (Előző partiban riverig jó vagyok Q párral, emelek is végig rendesen, de emberünk allin megy , hátha flösse lesz az A6-jára. Az lett, nekem meg csak Q flössöm... Itt 30K-ról- 6. helyről- visszaestem 11K-ra, 30.-nak.)

Na, akkor emelek 7000-ig (7BB), 4-en adják: A10, QQ, QJo. Illetve JQo még vissza is emelt, úgyhogy 4-en voltunk allin.

Szerintetek ki vitte a potot és lett CL????

Igen, kitaláltátok: JQo-nak sora lett a riverre...



Hát ennyit a Titanról, ez az elmúlt nap 10 dolcsimba, kurva sok bosszúságba került. Inkább lefeküdtem volna aludni, azzal is többet értem volna. Persze mondhatjátok, hogy hosszú táv, meg 10-ből 8-at megnyerek ilyen szitukban, de az utóbbi hét engem nagyon elkeserített. Se élőben nem ment, se a neten. Még ha én basztam volna el ennyire a dolgot, akkor letojnám. De az esetek legnagyobb részében tényleg jól játszottam meg a kezem, mégis minden esetben kikaptam.

Úgyhogy most inkább megyek pihizni, mielőtt kihajítom az ablakon az egész gépet és elmegyek a bantu négerekhez kólás üveget hajkurászni a sivatagban...

Üdv: T

Nincsenek megjegyzések: