2008. január 28., hétfő

Ismét FT élőben, meg +150$ neten

Kezdjük az elsővel:

Pénteken elindult a 12 fordulós Grand Master 2008 Mezőfalván. A tavalyi évhez képest több változtatás is történt, úgysmint:

- 30k kezdő zseton (tavaly 25k)
- 30 perces vakok (tavaly 25)
- 6+2 beugró (tavaly 4+1)
- kaja-pia a feeben+ félretesznek a 2*6 fős döntőre belőle
- bounty 20 pont minden fordulóban az aktuális elsőt kiejtőnek
- minden fordulóban az első 12 helyezett kap pontot (tavaly 20)

Első forduló: 35 indulóval. A verseny egész jól indult. Úgy a 3. vakszinten sikerült kiejtenem egy playát: nálam TT, nála 88. Mögöttem ült, preflop emeltem 4BB-t, majd a 7-es magas flopra beemeltem. Szépen elmondta, hogy neki magasabb kézbe párja van, úgyhogy visszaemelt, amire betoltam az allint (hehe), ő meg megadta. Ha JJ vagy nagyobb van, preflop visszaemel, úgyhogy tuti volt, hogy 2 outtal mákolhat csak le, szerencsémre most nem jött neki Egyébként 88 volt nála.
Az első asztalon igen jól ment a játék, sikerült sokáig irányítanom a játékot, aminek meg is lett az eredménye: sok kasszát vittem, jó párszor lapok nélkül. Aztán eljött Ramcsi barátom játékának a vége: 55 volt nálam nagyvakon, ha jól emlékszem 2 limp volt, egyik Ramcsi. KQx flop, amit persze elcsekkeltem. És itt hibázott Ramcsi: vélem, hogy- mivel igen agyaltam, hogy emeljek-e preflop- nem mert belehívni ebbe a flopba, így kaptam egy szabad lapot ami történetesen setet adott nekem. Emeltem 5k-t, amire ő vissza 10-ig, én allin (volt még kb 12k-ja). Gondolkodott egy sort, majd mutatva a KJ-t el is dobta. Rá pár leosztásra szünet után be is tolta a maradékot, amit 70k-ból 99-el adnom kellett, AK-ra nem jött neki semmi. A playák fogytak szépen, már csak 2 asztal volt, mikor TT-el kivégeztem még egyet AK-a itt sem élt meg. (Itt jegyzem meg, hogy ő eldobhatta volna: én emeltem preflop, ő vissza, de látszott, hogy Ax-e van. Rátoltam az allint had gondolkodjon ő... Végül csak megadta-szerencsémre). Aztán volt két rossz megadásom, amivel vissza is estem megint az átlag kb. 2-szeresére, mígnem osztóból A9-el ráemeltem, mivel a tavalyi első volt a BB és SS volt a maga 30k-jával. KV dob, ő meg nagy duzzogva betolta: QJo-a nem volt elég, így egyből a pontverseny élére ugrottam a magam 20 pontjával

FT-ig aztán szépen eljutottam 133k-val, ami épp az átlag volt (4k/8k vakok). Volt két lopásom, mígnem középről AT-et kapok. Mivel nagyon befeszült az asztal, lehetett lopkodni, emeltem is 3BB-t, amit csak a NV adott. Flop: 247 szivárvány, amire ő beemelt 50k-s potba 15-öt. Ax-re tettem és azt is tudtam, hogy az x kisebb mint a tízesem, úgyhogy visszaemeltem 50k-t, dobja el szépen: és itt basztam el. Allint kellett volna tolnom, mert így kb. 5 perc gondolkodás után ő tolta be: tudtam, hogy talált az Ax-el ezen a semmi flopon egy nyamvadt párt. Kicsit többje volt mint nekem. Itt eldobhadtam volna, maradt volna még 7BB-m, amivel lehetett volna játszani, de én megadtam: A7o-a volt

Így estem ki a 9. helyen, ami nemtom hány pont, de csak magamnak köszönhetem: jól játszottam végig és végre 2 coinflipet is hoztam ami kell egy versenyen, hogy ott legyen az ember, erre egy ilyen amatőr hibával kiesek


Sebaj, év kezdetnek azért nem volt rossz. CG-n utána semmi nem jött be... 1 beülőt buktam, ami még nem fordult elő, de igen rezignált meg fáradt voltam már... Reggel fél 6-kor estünk be Andimmal az ágyikóba. (Andimnak grat, +26K-t csinált


Aztán szombat este beültem a Pokerroomra NL25-re, meg a Ledbrokira NL20-ra. Persze- ahogy már írtam- SH asztalokra. A vége 3,5 óra játék után +150 dolcsi lett Igazából semmi extra nem volt, csak egyszer se mákoltak le. Volt 2 AA-om ami megélt: az egyik preflop allin, ráadásul 3-as! Nálam AA, ellenek : KK, AKo. A lehető legjobb A másik partiban riveren ment be a maradék, tudtam, hogy QQ-ja van és úgy is volt

Összességében jó kis hétvége volt, soha rosszabbat!

Nincsenek megjegyzések: