2008. január 30., szerda

Megint ázunk...

Hogy a K nénikéjét a felettünk lakónak! Nem elég, hogy 2 éve mióta megvettük a lakást már 2-szer eláztatott, ezt a jó szokását csak nem akarja abbahagyni. Tegnap ismét egy gyönyörű vizes folt jelent meg az előszoba mennyezetén. Mondom akkor uzsgyi, irány a 7/2! Persze fősulis srácok megintcsak nem vették észre, hogy leolvatt a mélyhűtő!??? De azt meg hogy a faszba nem lehet észrevenni??? Múltkor az se tűnt fel nekik, hogy a káduk alatt már egy halastó van buja növényekkel, nem sok és kikeltek volna az ikrák is...
Én meg hülye fejemmel csak bosszankodom és lusta voltam elcaplatni a biztosítóhoz.
EDDIG!!!
Mert ma megyek, oszt nekiállok intézkedni. Kíváncsi leszek, hogy vajon sikerrel járok-e? Persze ilyen esetekben tuti szívás lesz, ameddig fizet a paraszt addig jó, ha nekik kellene akkor le vagy szarva. Csak nem így lesz! (Naív vagyok, tudom.)

A cascot meg lemondtam a mai nappal. Kifizettük a hitelt, mondom 3 év alatt kicsengettem vagy 4 kilót csak a cascora, ennyi épp elég volt. Remélem Murphy bácsi nem tréfál meg a közeljövőben.

Nincsenek megjegyzések: