2008. január 29., kedd

Végre normalizálódott a helyzet...

Mármint a melóhelyen: gépem már volt rég csak asztalom nem Egy irodában vagyok elszállásolva, ahol 4 db számítógép van. Az egyik a nevemen, kell is dolgozni vele nap mint nap, csakhogy mikor ide kerültem minden asztal foglalt volt. Úgy voltam vele, hogy nem pattogok, mire jó az- kivárom míg valamelyik megüresedik
Ugyan nem nekem köszönhető, de megoldódott az ügy: nyugdíjba ment az egyik csop. vez., nekem meg a legjobb helyem lett épp szemben az ajtóval. Egy jó nagy dróthálós üveg van az ajtó közepén, amin van- nekem éppen szemmagasságban- egy kb. 10 Ft-os méretű lyuk- na Tuzson azon éppen belátja az egész gépész műhelyt egészen a kapuig. Látom éppen ki közeledik Mindez arra jó, hogy ha valami fejes jönne megnézni mit csinálunk, egy klikk és már ki is léptem a netről Túlzásokba persze nem esek de jó azért minden nap megnézni a floppos történéseket, estig otthon úgysincs rá lehetőségem. Ádám nem hagy odaülni a géphez, este meg inkább játszok egy kicsit. Így délelőttönként nézegetem a fórumot, este játék: tökéletes megoldás

Tegnap NL25 Pokerroom. Rákaptam megint: régen szerettem itt játszani, a BR építés kezdeti szakaszában itt mentem fel 300 dolcsiig. Az utóbbi időben hanyagoltam őket, de hétvégén gondoltam visszanézek. Meglepetésemre nem ugrálnak össze-vissza a lobbyban a CG asztalok, normálisabban le vannak írva a versenyek: átláthatóbb lett az egész. Az ott pihenő 100 dolcsimból már 235 van, játszani fogok itt mert befizetni még nem fizettem ide, addig meg kivenni úgysem tudom a zsét. NL25 a legkisebb asztal, de hemzseg a halaktól ahogy láttam, tolom egy hétig majd meglátjuk...

Gizda szokás szerint leszól minden klubot ahol nagy a fee. Persze van némi igazad, sőt... Valszeg Te sokkal több helyre jársz élőben játszani mint mi, ezért bizonyára tudsz Mo.-on olyan helyet ahol nem vesznek le. Mindamellett Mezőfalváról nekem egész más a véleményem: ide már egy éve ugyanazok az emberek járnak játszani, a nevezők legalább 85-90%-a visszajár. Jönnek új arcok is, valaki visszajön, valaki nem. De az a 35-40 ember ha ideje engedi mindig ott van jól érzi magát és jó versenyen játszik. A fee meg úgy lett kitalálva, hogy ha már ott vagyunk 10-12 órát egy nap, akkor legyen mit enni-inni, erre ne legyen gondja senkinek. Mivel ez nem egy puccos hely bárpulttal, étteremmel, így tudták megoldani és ez a megjelenőknek megfelel. Egyszerűen nem kell ide jönni ha valakinek nem tetszik és akkor nincs probléma. Viszont szerintem ez ami itt kialakult messzemenőkig csak pozítívumként értékelendő, semmint negatívumként. Hozzáteszem, hogy mivel ezeknek a playáknak a többsége végigjátszotta az elmúlt évet élőben, ragadt rájuk némi tapasztalat és néminemű fejlődés is tapasztalható a többség játékában és ez jó! Mert itt van lehetőség a játékra! Bosszantó, mikor egy verseny az FT közeléig gambling partik sorozata éppen a hétvégi pókeresek jóvoltából. Szal mi itt jól érezzük magunkat, ez a club Ramcsi jóvoltából- mondhatom- igazi Clubbá nőtte ki magát.

Nincsenek megjegyzések: