2008. január 24., csütörtök

Némi NL10 lefekvés előtt

Történt, hogy esténként beülök a Ledbrokira NL10-re 2-3 asztalra. Ez nagy szó, mert idén eléggé hanyagoljuk a pókert Andimmal, se időnk se kedvünk játszani.

A délelőttök Andimnak a bölcsiben telnek, lévén Ádám fiunk épp szokja a légkört. Jól elvan a drágám, jövő héten talán már ott is lehet hagyni. Eddig nem vert meg senkit, meg szerencsére őt sem püfölték meg

Találjátok ki, mi lett a jele?

Rossz válasz! Nem póker készlet... Ne-nem, de langyos!
Nem is a De melegszik!

DOMINO!!!! Azért az is egy játék, valahol el kell kezdeni

De nézzük, mi is történt tegnap:
Kb. 2 óra játék 3 asztalon. Az egyiken bukta egy beülő- fullomat verte floppolt póker
Sebaj, a másik kettőn szép pluszban vagyok. Jönnek szépen a lapok, volt 4 setem, 2 sorom, 3 flössöm. Aztán elkezdődött a libikóka (a szokásos). 2-szer lerivereltek, 2 ill. 3 outtal. Mígnem jött az egyik asztalhoz egy (szerintem mata részeg) playa. Fél óra alatt 6-7-szer töltött újra max beülővel. 1 dolcsi alatt nem volt flopnézés, gyakran már preflop betolta a 10 dolcsiját. Sajna épp rossz sorozatom volt, csak 4 dodót sikerült elszednem tőle...
A vége +3 dolcsi lett, aminek igazán örültem, mert az utóbbi napokban szinte mindig kis mínuszban szálltam ki.

Viszon rájöttem, hogy nekem a SH asztalok jönnek be. Egyszerűen képtelen vagyok full asztalon nyereségesen játszani, mindig jön egy parti ahol elbukom a verejtékkel összeszedett pluszomat. 3-4 db. 6-os asztalon sokkal jobban kijön a stílusom, meg valahogy jobban átlátom a playákat. Pár napig tolom még, aztán meglátjuk mi lesz.
A netes játékom idén gyakorlatilag egyenlő a 0-val, mert keveset tudom tolni, így meg ebből nem lesz BR építés. Végülis gyakorlásnak jó. Élőzni kellene menni, mert az már nagyon hiányzik. Csakhogy Andim 2 hét múlva kezdi a melót, úgyhogy nemtom mi lesz, valszeg még kevesebb idő fog jutni a pókerre.
Szeptemberben meg elkezdek egy másoddiplomát. A cég kifizeti az 1 millát, úgyhogy nem szabad kihagyni a lehetőséget, bár kedvem egy szál se. Újra jönnek a differenciál, integrál egyenletek, tételek stb... Van már vagy 12 éve, hogy végeztem a BME-n, gyakorlatilag tök kínai lesz minden. Nem tudom, hogy valaha fogom e hasznát látni az újabb papírnak, saját zsebből tuti nem állnék neki, de 1 milla az mégiscsak 1 milla...

A Floplive első fordulón sajna nem valószínű, hogy részt tudunk venni. Pénteken kezdődik Mezőfalván egy 12 fordulós verseny (6+2 freezout, 30k kezdőzseton, 30 perces vakok, kaja-pia az árban). A szokásos 30-40 fő lesz, akikkel végignyomtam a tavalyi 20 fordulós versenyt, talán erre most ki tudok menni, de oda is csak egyedül. Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: