2008. február 13., szerda

Hűtőgépet de ne koreait. (1. rész)

(Igazán jól áll macs, már csak egy kori sör hiányzik a kezemből

Pókerügyileg af.sz másik végén vagyok 2 napja: -2 beülő. Olvasom macs és Bendundi is hasonló cipőben jár, dehát evvan. Majd ma megfordul a dolog.

A hűtőnk továbbra se muzsikál rendesen. Múlt héten kijött egy szerelő, pillanatragasztóval nyomott egy pöttyöt (amivel sikeresen visszaragasztott egy mágnest a helyére), majd elkért ezért a szakszerű mestermunkáért 3500 forintot. Sirály. 2 napig működött is rendesen, de harmadnapra ismét megbuggyant minden. Anyád! Telefon szombaton a szerelőnek: baszik felvenni. Akkor ismét kaja ki az erkélyre (még jó, hogy tél van), elleszünk így pár napig. Hétfőn elértem a szakit, ledumáltuk a du. 3 órát. Vártam is vagy 5-ig, de baszott jönni. Elő a telefont: szerintetek felvette? Egyre pipább lettem, gondoltam felhívom a főnökét. Na, az se. Andim épp megjött a boltból, mikor csörög a telefon: a főnök az. Magasröptű beszélgetés volt:

Tuzson: - Jó napot! A kollégája elfelejtett jönni, vagy 2 órája várom. Nem tudja véletlenül merre jár?
Főnök: - Jó napot! Nem tom. Mé' hol kéne lennie?
T: - Mondjuk a konyhámban derékig a hűtőben...
F: - Törő Zsolt?
T: - Az volnék. Fel se veszi a telefont. Önök a vállalkozók, én meg megrendeltem egy munkát. Ez maga szerint milyen hozzáállás? Legalább felhívott volna ha késik...
F: - Épp ebédelek (Ez hogy jön ide??? Halk beszéd a háttérben: kolléga sztem épp tömi a bendőjét). Vasműs számon hívott délelőtt. Hol hívta volna vissza?
(Lassan elküldöm a kurva anyjába! De erőt veszek magamon...)
T: - Múlt héten mikor kihívtam felírták a számomat.
F: - EEEEgen. Mi is a probléma?
(Ez sík hülye. Most úgy csinál mintha nem tudná. Szerintem ekkora szakmai hozzáértéssel én vagyok az egyetlen ügyfele.)
T: -Kollégája visszaragasztott egy mágnest a forgóablak tengelyére, ami kinyit mikor a felső hűtőtérbrn a szonda szerint túl meleg van. Működött két napig, azóta megint szarakodik.
F: - Igen, emlékszem!
(Ez egy zseni!)
T: - Csak azt nem értem, hogy ha a mágnes volt a probléma ami azóta a helyén van, akkor most mi lehet a gond?
F: - Samsung ugye?
(Mintha nem tudná. Ez tényleg teszi a hülyét. Gondolkodom, hogy ennek van e még értelme, de hamar arra a következtetésre jutok, hogy nincs. A következőkben erről meg is győződöm.)
T: - Igen. No frostos.
F: - Akkóó az a gond. A koreai hűtők ilyen szarok. (Így mondja.) Nem szabad ilyet venni. Olyat kell, amiben nincs ilyesmi (szó szerint!) digitális, mint a számítógépbe. Mosógépet se szabad csak zanussit vagy lehelt. (Paff. Ez még ügynök is?) Hűtő az a jó, amiben van kompresszor, meg szelep (aztaaaa!) az javítható. Ebbe a koreaiba meg LG ilyenek (szép szóösszetétel) panelt kéne cserélni. Talán... De volt egyszer, 3 hét alatt jön meg, vagy 20000-be kerül. Garanciát meg nem adnak rá, csak mi szoptunk vele. Ezért nem jó. Meg mosógépbe se. (Én csak ámulok) Nincs hozzá alkatrész. Meg ha van drága. De ha vóna, akkor se lehetne megcsinálni. Csak kompresszor legyen, meg zanussi vagy lehel, az a jó.
(Na itt vágok közbe, ezt már nem bírom.)
T: - Tehát azt javasolja, hogy dobjam, ki a 6.-ról aztán menjek és vegyek másikat?
F: - Igen. zanussit vagy lehelt. Lehet benne 2 kompresszor is, ahoz van alkatrész, meg javítható. Mint a mosógép.
(Most kezdem azt gondolni, hogy ilyenkor du. 5 felé ez már mata részeg. De nem adom fel...)
T: - Értem. Azt fogom tenni. Visszamegyünk az őskorba. Veszek hetente egy tábla jeget, a ruhát meg leviszem mosni a Dunára. De lehet azért, hogy beruházok egy tárcsás lehel mosógépbe. Az talán javítható. (A k.va anyád köcsög.) Szasz.

Ma hívtam egy másik szerelőt telefonon:

T: - Jó napot! Ez és ez a gondom, Samsung hűtő.
Szerelő: - Jó napot! Az amin 5 db led van ugye?
(Wow, ez tudja mit beszél!)
T: - Igen. Javítható?
Sz: - Persze. Van hozzá mindenféle alkatrész. Be kellene hozni, mert ki kell mérni. Vagy a szonda, esetleg a panel. 1-2 napig figyelni kell, de megoldható a dolog. Jövő hét elejéig kibírják még? Nagyon sok a munka.
T: - Ha már eddig kibírtuk, megoldjuk. Akkor hétfőn viszem.
Sz: - Mondom a mobilszámom: ........ Hétfőn csörögjön és megbeszéljük.
T: - Köszönöm, viszlát!
Sz: - Minden jót!

Következő felvonás jövő héten. Addig meg marad az erkély a kajának.

Éljen a 3000. látogatóm

5 megjegyzés:

Viktoria írta...

És a 3500-t nem adják vissza? Nincs ezeknek valammi felettes szerve, ahol panaszt lehet emelni? Én tuti, nem hagynám annyiban, már csakazértsem.

Tuzson írta...

Szerinted merre kuncsorogjak azért a nyűves lóvéért? Vegye meg belőle a napi 10 sörét oszt érezze jól magát. Majd a másik talán megcsinálja.

Viktoria írta...

Nem a lóvé miatt, ez elvi kérdés :D

Viktoria írta...

Csak feljelenteném a felettes szervezetnél vagy akárhol, érted, a lóvénak úgyis lőttek, de akkor már hadd legyen neki rossz...

Tuzson írta...

Ühm. És szerinted milyen számlát lobogtatnék előttük? Tudod, hogy működnek ezek a dolgok...