2008. február 4., hétfő

Live 5k freezout- avagy HeadsUp a pincében

Történt, hogy Andimmal sikerült elintézni a péntek estét, hogy lecaplathassunk a pincébe némi pókerre. Ádámot kifuvaroztuk a nagyihoz, hadd rontsák el a drágánkat
Imád ott lenni, valszeg a szokásos nagyi féle unoka felfigyázás folyhat Részleteket nem tudok csak a végeredményen látszik, hogy jó helyen van a drága.

Akkor hát este 7-re irány a pince. 19 playa jött össze, úgyhogy nem várható hosszú verseny. 25k kezdő zseton, 25 perces vakok, játszható az egész. Ismerős csak néhány, a mezőfalván összeröffenő brancsból kevés ember jár ide (vajh' miért?). Eljött viszont Mendi Józsi haverunk, aki szintén most járt itt először. Tavaly sokat játszottam vele, jól nyomja.

Az első után irány az asztal. Andimmal külön asztalra húztunk, mondom majd az FT-n találkozunk Számomra jól indult a verseny. Hamar kiderült, hogy 3-an vagyunk akik láttak már pókerversenyt. Az egyik egy agresszív fiatal playa, a másik Andim mumusa: Andris. (Múlt héten is TT vs. 99-et bukott ellene Andi.) Volt néhány jó leosztásom, a 3. vakszintre felmentem kb. 32k-ra. Aztán jött az este legszebb partija: TT-et kaptam KV-on. Volt 2 limper (hiper lazák, de egy normális emelésre azért rendszerint dobták), mire én beemeltem 5 BB-t. Mögöttem ült az -eddig- feszes agresszív fiatal playa, aki némi gondolkodás után megadta, Limperek dobnak. Ok, akkor AQ, AJ, esetleg AT van nála. (Nagyobb pp-vel, AK-val visszaemelt volna pláne, hogy pozícióban volt.) A flop álomszép: T74, ebből 2 treff. Beemelek 4BB-t, amit megad. Turn treff x. Itt úgy csináltam mint aki nagyon gondolkodik, majd nyomtam egy csekket (bízván, hogy river vmi figurás lesz), ő is csekk. River kőrA!!! Wow, ez most kifizet! Agyaltam, hogy mennyit ad még meg. 10k a pot, nyitottam 6k-t. Playa vakarja az állát, majd megadja az AJo-al Itt már kb. 50k-n álltam, úgyhogy végre (nem úgy mint múltkor) volt terem játszani. Sima ügy volt az FT, Andim is ott ült ahogy szokott. Józsi haver kiejtette aztán asszem 7.-ként Andit, drágám ss-ként AQ-val beleszaladt Józsi AA-ba Én kinyomtam két lúzert: AJs, AQs egymás után két partiban. Jól ment a játék, éreztem nagyon az asztalt. Mentem a vakokra is ahogy kell, kevesen vették fel a kesztyűt. A végére Józsival maradtunk a HU-ra: 2/5 vs. 3/5 zseton a javára. Felhoztam egálra, aztán elfeleztük a zsét. Jó volt így mindkettőnknek, ő még soha nem nyert versenyt éreztem, hogy most meglesz neki... Nem is csalódtam: 33-om nem élt meg az újabb AA-a ellen Egész verseny alatt a TT volt a legnagyobb pp-m, Józsi meg a legjobbkor kapta a big pp-ket. Összességében jó verseny volt, a wellnesre meg is van a lóvé

Ui: sajna zozo barátunk mégse tudta tiszteletét tenni nálunk
Reméljük mihamarabb bepótolod

Nincsenek megjegyzések: