2008. február 18., hétfő

Hétvégi szokásos NL50

Péntek, szombat este ismét toltam Pokerroomon. A vége +120 dolcsi lett ami nem rossz, viszont lehetett volna jobb is. Több dolog azonban kezd összeállni a teremmel és a játékommal kapcsolatban. Először is egyre biztosabb, hogy SH asztalok fekszenek nekem. A PR-on 6-os asztalokon játszom, de mivel ezekből általában 5-6 (max 7) van esténként, nehéz jó asztalt találni. Viszont egyre több (ezen a téten játszó) playáról van feljegyzésem amit eddig -nemtom mért- nem csináltam. Most viszont lassan rájövök azért, hogy ezek milyen hasznosak tudnak lenni, persze ehhez egy teremben kell sokat tolni. Eljutottam itt odáig, hogy esténként szinte mindig találok agresszorokat, calling stationöket, akiket szépen lehet kopasztani. Mivel kevés a 6-os asztal, szombaton beültem egy 5 fősre. Aztán hamar rájöttem, hogy ez még jobb is. A 6-osokból elég hamar 5 (4) fős szokott lenni, míg az 5 fős asztalon órákig tudtam tolni úgy, hogy mindig jött valaki a lelépő helyett, azaz gyakorlatilag a kettő között nincs különbség.
Partikat nem írok csak egyet: 5 fős asztalon 1 feszes passzív, 2 calling station, 1 hiper mániákus (talán full részeg) meg én. Egyszerűen gyönyörű. 1 óra játékkal 104 dolcsival ücsörgök, mikoris AA jön KV-on- űber frankó! UTG-ből feszes playa emel 2$-ig, maniac adja, én tolom 20-ig. (Feszes dobja, vagy allint tol: ezt művelte kb 6-7 leosztásonként egyszer. Ha dobja, akkor maniac minimum megad: mint tette ezt már sokszor.) Számomra a lehető legjobb dolog történt: feszesünk allin megy 50-el, maniac reraise 58-ig: csak adnom kellett. Feszesnél AK vagy kisebb pp, maniacnál hiper szar random lap- ezt tudtam. Mutatás: AKo, 75s!!! 170$-os pot, akkor let's flop: 772 anyád!
Persze nem jött az 1 outom, maniac eltűzött azonnal az asztaltól. Ha ezt behúzom lépek aludni, így meg tolni kellett még vagy 3 órát mire sikerült 172$-al kiülnöm az asztaltól. Tapasztalat még, hogy éjfél körül drasztikusan megnő a fish állomány. Addig vadászni kell rájuk, onnantól meg asztalonként van 2-3. Ezzel csak az a baj, hogy reggel csörög a vekker, úgyhogy max hétvégén tudok pecázni. Addig is keresgélek esténként, azért lehet akkor is fogni - ha nem is a nagyobbakból, de az apróhal is hal ha sok van belőle: kilóra a végeredmény ugyanaz lehet csak több melóval

Nincsenek megjegyzések: