2008. február 7., csütörtök

NL100 először!

Tegnap nyomtam egy Pokerrom NL25 meg egy Ledbroki NL20-as asztalt. Fél óra után PR-on 48-al ücsörögtem, Brokin meg vegetáltam, mikor rámjött a cigizhetnék. Sitout mindkettőn, irány a lépcsőház. Cirka 5 perc után, mire visszaértem kibaszott mindkettő. Wow! Akkor keressünk másik két asztalt. Csüccs, majd játék. 44 NV-on PR-on (SH asztalok persze), jönnek 3-an, azért tolok 5BB-t, maradunk 3-an, let's flop: 48J szivárvány. KV csekkje után tolok 4 dolcsit, mondom a potnyit csak nem adja vmi szarral. Slowplayt már annyiszor szoptam hasonló floppon, hogy ez megy most. Limper adja, KV dob. Turn: 9, bacc... Tolok még egy 5 dodót (előtte van össz 10), erre kapok egy allint (ezt akartam: ha lyuksor, akkor szoptam). River x, mutatás- TQo nála- sirály! 5BB+ betpot flloppon kevés volt: oda a + beülőm, ágyő asztal
Közben Ledbrokin TT-re jön a setem, ott megint erősködik egy playa, floppon allin megyünk: turnre leesik a nyitott sora- persze ott se fullosodok. Fasza, 10 perc alatt lementem -20 dolcsiba. Akkor újabb cigiszünet, majd gondoltam próbáljuk meg a NL100-at, ott vajon mi folyik. PR SH 6-os asztal. Flopnézés 63%, átlagpot 19 dodó. Beülök, jön egy AJo NV-on. 3-an vagyunk, betolok 4$-it, dobják. Köv. körben NV-ig semmi, majd jön egy AQs. 1 limp, egy emel 3$-ig, KV ad, én tolom 10-ig: dobják. Újabb parti: 88 középen, emelek 5$-ig, dob mindenki. Aztán KV-on QJo, 2 limper én is egészítek. Flop Q magas sziv., emelek 3$-t, dob mindenki. Szal lement kb. 5 kör, amikor is jön egy álomszép KK dealerből. Előlről jön egy emelés 4$-ig, én jövök. Tolom 10-ig, 2-en maradunk. Flop T62o, ellen emel 10$-t, én vissza 25-ig: adja. Turn: 6, ellen újabb 10-es, én allin: auto call (pp-je van azt tudom. Ha setje lett, akkor most kifizetem River újabb 6-os, mutatja a 99-et 193$-os kassza- sirály

Össz. +70$ lett így a vége, soha rosszabbat.

Most lépek, irány haza. Andim viszontlátta a kávét

Nincsenek megjegyzések: