2008. február 8., péntek

Ledbroki 5$ SC MTT: 6.hely=130$

Történt, hogy Andim hazahívott a melóból tegnap, mivel kezdett igen-igen rosszul lenni, úgyhogy 9-kor otthagytam az egészet a sz.ba. Kicsim kiiratott a dokival, úgyhogy máris lett egy szabad estém, gondoltam akkor most pókerezünk egyet mint régen. Ilyen már nem is tudom mikor volt, hogy este 8- tól reggel fél 4-ig nyomtam neten. Élőben persze ez mindennapos (mármint mikor el tudunk menni), de neten csak 1-2 órás sessionjeim vannak, mert ugyebár reggel csörög a vekker

Kezdtem a Pokerroomon NL50-en. Jó hely ez, csak egyszerre nem megy 2 asztal, nagyon akadozik. Akkor hát beültem egyre, majd miután szépen lemákoltak 2-szer (részleteket nem írok, Andimmal már kielemeztük), átültem egy másikra. Közben befizettem a Ladbrookesra egy 5$-os MTT-re (SC), amin végül 394-en lettünk. Toltam a versenyt, meg 1 asztalon a CG-t. Reggelig volt 1 straigh flössöm, meg 6!!! pókerem (ebből 2 a versenyen). Kár, hogy CG-n nem fizették ki egyiket sem. Nem úgy a versenyen: mindkettő duplázott. Ez még nagyon az elején volt, de azért jól jött. A lényeget írom, mert megyek lepihenni:
CG-n a végére pontosan 0-ban sikerült kiülnöm (bacca meg: 4 partiban ment el egész éjjel a +), a versenyen viszont elcsíptem a 6. helyet, ami 130$-t hozott a konyhára

Persze lehetett volna jobb is, de ennek is örültem pláne, hogy már nagyon rég nem játszottam versenyt a neten.

Grat mike-nak, aki most nyert egyet!!!

Nincsenek megjegyzések: