2008. február 11., hétfő

Hétvége NL50

Bacca meg
Szombat este beültem a szokásos NL50 Pokerroomra. Buktam egy beülőt KK vs. AA partiban, majd találtam egy másik jó kis asztalt. 2 óra után 194$-al ücsörögtem Erre jött egy parti, ahol elment 1 beülő: QQ vs. JJ, riverre leesett a 2 outja Turnön allin voltunk, ha ezt behúzom, lépek aludni. Erre nyomtam reggel 3-ig, aztán 1 beülő plusz lett a vége. Egy a baj ezellel az NL50-el: a PR-on szeretem ezen tolni SH 6-os asztalon, de ott meg nem igazán megy el két asztal egyszerrre.
No mindegy, még a héten esténként játszom aztán jövő hétre tervezek egy zseton átcsoportosítást. PR-on +40$ jött volna 1 hét alatt ha FD-t csinálok, de mivel még nem fizettem be ide, így ez most nincs. Ki kellene vennem a pénzeimet a különböző termekből, oszt betolni 1 helyre. Csak az a baj, hogy van vagy 3 terem, ahonnan nem engedi csak ha már befizettem. Sirály. Majd még átgondolom a dolgot, 1 hetet adok még magamnak.

Nincsenek megjegyzések: