2008. április 15., kedd

Amikor a farok csóválja...

Az bizony nem egy kellemes érzés. Velem tegnap este pontosan ez esett meg. Mert ugyebár a magamfajta NL20-on nyomuló többség naívan azt gondolja, hogy tudása (szerencséje) talán most már hosszú távon elegendő egy stabil plussz eléréséhez. Egy nagy büdös lóf*szt. Nyomulok 4-5 asztalon NoIQ-n ahogy esténként szoktam. 1,5-2 órás sessionök, manapság ennyi fér bele. Betoltam március elején 130-at, abból lett hó végére a race 50 dolcsival meg 10 dodó bónusszal pontosan 180. Ez ugyebár kemény -10 dolcsi cirka 18-20 órányi játékkal- siralmas. Mindig ugyanaz a forgatókönyv: kis plusszok jönnek, majd bukta egy nagy kasszát úgy, hogy minimum 60-40 ide, de általában ennél csak jobb. 1,2,3, max 6 outok esnek le az ellennek. Így viszont ez a vége. Sebaj, új hónap, újabb próba. Mivel FR-en nem megy, vissza a SH asztalokhoz. És láss csodát: jönnek a plusszok is- tegnapig. Merthát nyílván nekem már sok az a 284$ ahol éppen NoIQ BR-em áll- legalábbis e becses terem szerint. El is ment 80 dolcsi fél óra alatt. Ebből 2-szer 1 outoltak, egyszer fullom bizonyult kevésnek póker ellen, legutóljára floppolt setem verte a riverre leeső 2 outja- nagyobb setet eredményezve. Nem fogom én semmire a dolgot, egyszerűen vannak napok, mikor rendre leverik az embert. Ez van, ezt el kell fogadni. Ma tuti nem játszom, kell egy kis pihi, holnaptól aztán újult erővel tolom tovább, mivel úgy néz ki ebben a hónapban is csurran-cseppen valami a végén- hacsak abba nem hagyom.

Nincsenek megjegyzések: