2008. április 21., hétfő

Jó kis hétvége

Volt minden: három session NoiQ-n, Pokerroom csapat-selejtező, jó idő, eszem-iszom, tali a haverokkal... Mi kell még?

IQ-n a múlt heti -6 beülő után a hétvégi 3 sessionben +5,5 beülőt csináltam. Most nem mákoltak le, ennyi a titka. Illetve egyet nekem sikerült mákolnom, de ezt adni kellett. SH 6-os asztalokat tolom, nekem jobban fekszik. 99 nálam KV-on. D-ből jön egy megadás, emelek 4BB-t, NV dob, D-ből visszaemelés 8BB-ig. Nyílván adom: flop Q9x, két pikkel. Emelek 3/4 potot, mire kapok egy allint (nem keveset). Még mondtam is Andinak, hogy gyere nézd meg, mert adnom kell, de tuti QQ van nála! És lőn, így is volt. Persze most én mákoltam: nem lett pókerem, de runner-runner flushöm igen:)
Ritkán futok bele nagyobb setbe floppon, ha szívok vele, akkor turnre vagy riverre esik le az ellennek a 2 out, de ezt most szerencsémre nekem adta az rng:)
Volt még egy szép parti, mikoris KK volt nálam NV-on. SS 3,80-al (NL20-on) ül és UTG-ből emel 0,80-ig, mire a mögötte ülő megtoldotta még 2$-al. Itt kellett volna eldobnom és meg is tettem volna, ha az eredeti emelő előtt több zsé van. Így ugyanis simán lehetett a 2. playánál bármi (nem csak AA), gondoltam allinre hívja az ss-t. Tutira biztos voltam benne, hogy SS behívja a maradékot, így csak megadtam. SS allin a maradék 1$-al, 2. adja, én is. Flop: TKx két pikkel. Emeltem 3$-t, amire kaptam egy allint. Akkor mégis AA van nála, de így persze adtam. (Has nincs K a flopban, akkor is ezt teszem, de a visszaemelésre már persze dobtam volna.) SS-nél A2 pikk, 2.-nál AA. Turn pikk x, river pikk T-es!!! Fullal vittem a teljes potot. Kíváncsi vagyok ki hogy játszotta volna a partit? (Annyit még hozzá, hogy nekem is, meg AA-os playának is kb. 23$-ja volt a parti előtt.)
Lényeg, hogy most 274$-n állok, amivel 3 nap után elégedett lehetek. Tolom még a hónap végéig, aztán asszem cashout innen, elég volt a NoIQ-ból...

Pokerroomos csapatverseny se3lejtezője: mivel 7-be kellett kerülni, elég konzervatív játékot játszottam, sajna lapom se nagyon volt. Tartottam az átlagot egy-két rablással, majd elég hamar kialakult a 7-es mezőny. Aztán 66-ra kaptam egy gyönyörű 565 floppot, amit sikerült szépen megjátszanom, ezzel megerősödtem egy kicsit, majd asszem Kope 88-a ellen mentem allin AK-val, amire fullom lett. 3 között viszont két partiban kiestem: AQ (nálam) vs. AT preflop allint tudtam veszteni egy turnre beeső tízes miatt, majd TT-em nem tartott ki egy A9 ellen. Pedig ezek nem is 50-50-ek voltak... Végülis mindegy, mert a célt sikerült elérni, de azért ha hozom az elsőt, könnyű dolgom lehetett volna a HU-ban. Csak azt nem tudom, hogy hogyan lesz a lóvés verseny, elég nagy a homály egyenlőre.

Szombaton Pestre voltunk hivatalosak (:)) egy kis baráti összeröffenésre, ha menni kell, hát menni kell- végre találkoztunk néhány jóbaráttal, még ha csak rövid időre is:)
Vasárnap aztán verőfényes napsütés: Andival meg Ádámmal átruccantunk Tassra faterékhoz, kicsit voltunk végre levegőn is. Van ott az ősöknek egy kis faházuk, lehet pihizni ezerrel:) Ettünk egy frankót az étteremben, kis dumcsiparti, aztán már sajna el is telt a hétvége...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

hello zsolti! véletlenül keveredtem az oldalra, ahol véletlenül akadt meg a szemem a "tuzson"-on - egy gyermekkori barátom, osztálytársam, sporttársam, stb hívtuk így -, itt hirtelen gyanús lett a dolog, aztán a blogra belépve a képet látva egyértelművé vált, hogy bizony Te vagy az...:) látom téged is "utolért" a dolog. ha van kedved "csevegni": 72worm kukac gmail pont com

gl,
zsolt (a koncz)

Tuzson írta...

Szega Zsolti! Rég hallottam felőled. Megy a mail!