2008. április 1., kedd

South park by Amanoba

Ezer hála és köszönet manó barátunknak
<===== ezért a gyönyörűségért!

Külön köszönet, hogy Ádikáról sem feledkezett meg. Nagyon ott van a szeren:)

Pókerügyileg semmi extra. A márciusi NoIQ race-en sikerült tartanom a 15. helyet, a hó végére pont ennyi plusz lett, azaz a cg-t totál 0-ban zártam, ami siralmas. Tegnap indult a 2. futam, este nyomtam egy órát 4db NL20-as asztalon. Ment a szokásos hinta-palinta, mígnem sikerült duplázni az egyik asztalon, így +15$-ban zártam. Nem tudom mennyit fogok tudni játszani, de azért megcélzom most is az 50 dolcsit.
Olvasván a hétvégi floplive-on történteket nem bírom megállni, hogy ne mondjam el a saját véleményemet:
Adva van ugyebár egy netes fórum, aminek a tagjainak elindult egy 12 fordulós versenysorozat. Ki mikor tud, megy játszani. Mi sajna az első 3 fordulóra nem tudtunk elmenni, a cél max. az lehet a mostani felállás szerint, hogy a minimális 3 versenyen megjelenjünk Andival és hozzunk azért annyi pontot a konyhára, hogy legyen némi értelme elmenni a döntőre is. Nomármost ha egy fordulón, melyen én is ott vagyok beül az asztalhoz egy alien, akkor valszeg én ott abban a pillanatban felállok és inkább elmegyek kukutyinba, mintsem kinyomjon egy olyan playa, akinek az ég egy adta világon semmi köze ehhez a társasághoz. Mivel kevés fordulóra tudunk elmenni, így nem is a legfőbb cél a verseny megnyerése, sokkal inkább a találka a barátokkal. De még így sem tudok felhozni érvet a mellett, hogy idegenek beüljenek egy privát versenyre. Gondoljatok bele, hogy mekkora felháborodás szokott lenni egy-egy netes privi versenyen az alienek miatt, mi meg ott ahol a dolog 100%-ban kiküszöbölhető mégsem tesszük??? Érthetetlen...

2 megjegyzés:

Viktoria írta...

Annyira király a kép :D

Tuzson írta...

Szerintem is:) Nagyon eltalálta. Nem semmi ez a manó mi?