2008. április 10., csütörtök

NoIQozom

Esténként megy egy kis NL20 4 asztalon. Semmi extra, a szokásos ipokeres szopás. Bár plusszos vagyok, azért a legdurvább partik mégiscsak itt vannak. Olvasom gizdánál, hogy floppolt sorát verte egy flop egy pár riverre fullá erősödve. Tegnap velem ugyanez történt, ott is hagytam abba az addig jól menő játékomat. Nálam KQ nagyvakon, SH asztal. UTG limp, KV egészít, én csekk. Flop JT9 szivárvány. KV csekk, én bet pot, UTG allin 2,5$, erre KV megadja. Többje van egy kicsivel mint az én 20 dolcsim. Egyértelmű, hogy talált egy párt. Setje nincs, mert 99, TT, JJ-ra emelt volna preflop, eddig a partiig többször csinálta (3BB preflop bárhonnan SH-n, bármilyen pp-vel). Nézzük akkor, hogy mennyire érzi erősnek magát: visszatolom a 2,5-et 7$-ig, ő megadja. Turn újabb 9-es. Így már melegebb a szitu, mert lehet 2 párja, vagy 9-es drillje, de itt allin megyek a kis emelésére, kapok egy auto callt. River J- itt már tudtam, hogy szoptam. Persze 89o volt nála, azaz flopra nyitva volt alul-felül, meg volt egy 3rd párja, ami neki megérte a parti ilyetén lejátszását.
Legalább tartom magam a középmezőnyben, cél az újabb 50$.

Nincsenek megjegyzések: