2008. április 17., csütörtök

A szopószéria folytatódik

Evvan, ezt (nem) kell szeretni. Tegnap folytatódott a negatív széria: mínusz két beülő. Mert persze, hogy fullomat leverte a nagyobb full, flössömet meg a nagyobb... Elsőnél nálam 53o BB-ben. 5-en nézünk floppot, ami gyönyörű, csalogató 538 szivárvány. KV betel fél poto, persze visszadurrantok, egy playa középről adja, ahogy a KV is. Turn: 5! KV minraise, én megtolom még, erre középről kapok egy allint. KV dob, mit tegyek? 88 és 58 ver jelen állás szerint, tehát adnom kell: nem nehéz kitalálni mi volt nála- persze, hogy poket 8-as:( A másik SH, QKs-el emelek osztóból, BB adja. Flopra flösshúzóm van, ő csekk, én 3/4 potot tolok. Adja. Turnre megvan a flössöm, mire behív negyed potot, én vissza potig, ő allin- fasza. Tuti, hogy jobb vagyok, adnom kell: mire riverre leesik a 4. szín, így A flössel (négylapossal) viszi az egészet:( Bacca meg a NoIQ ott ahol van. Két sessionben elment 6 beülő. Asszem ennyi volt a rake race részemről. Nem éri meg. Azt hittem nem lesz gond, szépen nyeregettem, de ez a két nap betett, de rendesen. Most még pluszban vagyok, de ha így folytatódik már nem soká...

Nincsenek megjegyzések: