2008. március 7., péntek

3 nap póker nélkül- ismét...

Lassan indulok haza, aztán ha Ádi felkelt már indulunk is Tengelicre. Játék max. Andimmal lesz:)), de azért viszünk egy pakli kártyát is...
Tegnap este azért toltuk egy kicsit a neten. Befizettem a NoIQ-ra egy kisebb összeget, amiből sikerült is 1 beülőt elbuknom NL20-on. Kibacott szar asztalok vannak, a többség max fél beülővel ücsörög , a flopnézés a legtöbb asztalnál jó ha 25%. Na mindegy, nyomom márciusban itt is (bersze csak ha kitart a zsé), bár ezen a szinten sztem nem rúgok labdába. Azért kíváncsi vagyok, hogy egy hét múlva mit mutat az állás.

Úgy érzem kell egy kis kikapcsolódás. Az utóbbi időben nagyon nem megy a játék. Egy-egy session mostanság addig tart, míg 1-2 leosztás alatt el nem visznek tőlem 1-2 beülőt. Általában felfelé indulok el, persze nem nagy kasszákkal és beesik azért egy-egy jobb pot is. Aztán menetrendszerűen beüt a krach: jön egy parti, ahol elmegy az addig összegyűjtött dolcsi, meg általában még legalább fél-egy beülő. Na itt szoktam aztán abba is hagyni.
A tegnap esti parti: QQ nálam, előttem emelnek 5BB-t, én visszatolom a tripláját amit egy limpelő megad, majd az eredeti emelő is. (NL20-on vagyunk, mindkét playa akkora faszságokat csinált már, hogy tudtam jobb vagyok) Flop JTx. Limpelő emel 5BB-t, másik adja én vissza majdnem potot, amit csak a limpelő ad. Turn x ő csekk, én emelek megint amire rámtolja az összes zsetonját. Allin, terítés és mutatja a JTo-ot. De mi a faszt keresett limp után raise-reraisre bent a partiban??? Mindegy is, legalább mentem aludni. Most meg lépek is, a hétre elég volt a melóból. Jó játékot mindenkinek, vasárnap jövünk

Nincsenek megjegyzések: