2008. március 25., kedd

Locsolós hétvége sok-sok pókerrel

Nagy elánnal vágtam bele a hétvégébe. Kezdődött ugyebár péntek este az élő versennyel. Össze is jött majdnem 50 ember, 5k 2 rebuy+ addonos játék a pincében. Andim is elindult, egy asztalra húztunk. Dobáltunk is rendesen vagy 2 vakszinten át, mire megjött az első játszható lapom egy 88 képében. Tudni kell, hogy rajtunk kívül csak Csiki haverom volt az asztalnál akinek van némi fogalma a pókerről, a többiek finoman fogalmazva is a kezdők táborát erősítik. Volt egy playa, akinek ez volt az első versenye:) Ezt mondjuk elég hamar levettem, viszont feltűnt, hogy még a zsetonok értékével sincs tisztában. Kérdezni nemigen mert a csórikám, így volt jó néhány szitu, amin magamban jókat mosolyogtam... Az volt a legszarabb, hogy levennem nem sikerült- ellentétben másokkal. Vett egy rebuyt is, de míg kiesett nem jött lapom ellene sajna. A legszebb volt, mikor nut fullját dobta el a riveren, azt hitte kevés lesz:)
Visszatérve: 88-al adtam 4.-nek a 3-4BB-s emelést KV-on, mire álom flop jött: 3 színü 86x. Körcsekk után a turnre érkező A-ra nyitottam egy csalogató 600-at, NV-ból érkezett is a várt 3000-es emelés. UTG-ből a playa megadta ugyan, de mint akinek a fogát húzzák. Érezhető volt, hogy 2. vagy 3. párja van csupán, így tőle nem várhatok több zsetont. Mivel a többiek dobtak, én visszaemeltem 6000-ig tudván, hogy NV csávó tolja is az allint az Ax-re és így is történt. A6-al két párja volt, így vittem a kasszát, felmentem a kezdő 15k-ról 40k-ra. Szünet előtt 45k-ról sikeresen lementem egy partiban 25k-ra, de az addonnal így is játszható volt még a verseny, 500/1000 volt a vak ekkor. Ezen az estén az asztalunknál a 99 volt a favorit lap: volt legalább 6 eset, mikor ez a lap nem tudott kikapni:) Egy alkalommal épp nálam landolt Andikám kedvence. 2000/4000-nél emeltem 10k-ig, mögöttem 1 adja. Flop 567 szivárvány, emelek 25k-t, mire kapok egy allint. Ugyanannyi zsetonunk volt, én beraktam a maradék 25-öt, mire 88-at mutatott. Szerencsémre nyert a jobb lap, nem jött a sora, így már volt kb. 120k-m. 2 asztalon ment már csak a játék, viszont a vakok már nagyon megnőttek, így nem volt idő seggelni, tolni kellett. Beindult az ss allin mizéria. És itt indult el a mélyrepülésem: egymás után buktam 2 allint az aktuális ss ellen. Mindkét esetben jobb voltam, de nem sikerült behúzni. Aztán a 3. alkalommal összejött, de a 4. bukta után már csak 60k-m volt. Nem írom le a lapokat, de a szokásos forgatókönyv zajlott: ss bármilyen szarral allin, én ha volt lapom kizártam a többieket, de rendre buktam a HU-t. Pont egy nüansz hiányzik ilyenkor, hogy az FT-re legalább átlag zsetonnal érkezzek vagy a kiesés szélén legyek... Utolsó buktám egy 99 ellen volt persze. A végemet meg egy 50-50 okozta: 7/15k-nál 60k-val A9o-al toltam be, amit a NV 44-el adott.
Bár kiestem FT előtt, de jól játszottam és ez a lényeg. Fortuna kisasszonynak csak 1-2 partiban kellett volna mellém állnia és akkor más a vége. Sebaj, majd legközelebb. (Andim előttem esett ki: 77-re tolta be a kb. 60k-ját, amit a 99-el engem megkopasztó ember A9o-al adott. Neki persze leesett az A-a.) Sajna CG-zni épp senki nem akart, így a pénteket -20k-val zártuk.
Jött aztán a szombat, majd a vasárnap este. Lévén folyt még a NoIQ, így ment a szokásos 2-3 asztal CG-n, de amellett elindultam néhány versenyen. Ezek 4,5,10 dolcsis MTT-k voltak, meg a Pokerroomon 60 pontért garantált 3500$-os MTT. Az utóbbi sikerült a legjobban: 9. lettem 536 indulóból, ami 52$-t hozott a konyhára. Már megint FT bubble sikerült csak. 5/10k vakoknál egy paraszt beemel a 80k-jából 1BB-t, mire JJ-val visszatolom 55k-ig az allint, erre a baromarcú ATo-al autocall. Nem is egy, mindjárt 2db A-t sikerült az rng-nek a boardra dobnia:( Persze mondhatnám, hogy én voltam a favorit és ilyen megadást szeretnék 10-ből 10-et FT-n, ami igaz is egyfelől. Másfelől viszont lehetne némi szerencsém is, hogy ki is tartson... Pont ennyi hiányzik az utóbbi időben, hogy odaérjek a végére egy MTT-nek. Minden esetben hasonlókkal zúgtam ki a nagy pénz előtt, ami azért már bosszantó egy kicsit. Bár kevés MTT-t szoktam játszani, az utóbbi időben (lsd. idén) volt 3 FT, meg a hétvégén még legalább 3 bubble is a lejátszott 6 db versenyből. Ez elég jó arány szerintem, bár persze nem túl mérvadó a kis mennyiség miatt.
Szombat éjjel Andim is tolt egy versenyt a Mansion-ön: persze, hogy egy 5 lapos 10$-os MTT-t. FT fizetett, sikerült neki elcsípnie a 9. helyet, grat neki is, ügyes voltál!

Tegnap olvasgatván a flopot, megakadt a szemem egy topikon: a bécsújhelyi csapat Eb-n. Andimmal gyorsan letárgyaltuk, hogy ezt biz'a nem szabad kihagynunk. Bár 4 nap lesz és nem olcsó mulatság a szállással, kajával együtt, de egyrészt kirándulás lesz (meg jó buli az biztos), másrészt kell a tapasztalat. Nemzetközi versenyen még nem volt alkalmam elindulni, kíváncsi vagyok milyen lesz a mezőny. No meg, remélem összejön néhány csapat a flopról és minél többen leszünk, annál nagyobb buli lesz. A csapatunk úgy látom már kezd körvonalazódni, bár a rózsaszín nekem sem a kedvenc színem, de macs a főnök, így hát legyen:)

Ma este azt hiszem lemegyek a pincébe egy satelitre. Április 1-én lesz egy 30k-s deepstack torna, amin el szeretnék indulni. Kedvelem ezeket a versenyeket, csak ritkán van hasonló. 50k kezdő stack lesz asszem 30 perces vakokkal, 50 indulóval 5 asztalon, ami ugyebár 1,5 millió prizepoolt jelent. Ma beszatolom magam, így olcsóbban meglesz az indulás. Bár holnap meló, de egy próbát megér a dolog.
Pénteken meg 3. forduló a Grand Master 2008-as versenyen Mezőfalván. A 2.-ra sajna nem tudtam elmenni, itt az ideje, hogy javítsak a pozíciómon.

Ui: Andikának szombat éjjel miután 9. letta versenyen sikerült eltávolítania a kanapéról Ádika művét: a Caola mosószappan a tuti tinta ellen! Cirka 120 forint, de kiszed mindent ami nem oda való.

Nincsenek megjegyzések: