2008. március 11., kedd

Esti session

Röviden: 2 óra 20 perc játék +30$, +5,5Euro.

Mivel Andim délutános, a délutáni Ádámmal való foglalatosság (hú de fárasztó- persze imádom a kicsit) után -jobbhíján- beültem játszani. Martinson NL4-en nyomom az ajándék 20 Euróból. Elképesztő mi folyik ott, de hát ez persze nem újdonság. NoIQ-n NL20-on toltam két asztalon: egy FR-et meg egy SH-t. SH-en nem jött ki a lépés, +2$-ban zártam, viszont FR-en +28$ lett a vége- soha rosszabbat. Sajna a Pokerroomos blama után én is visszacaplattam NL20 (NL10)-re, de a BR-emből most csak erre futja. Legalább végre plusszos napom lett, az elmúlt időszak fényében már ezt is pozítívan értékelem. Ma este megint hasonló lesz, este 2 óra póker míg Andim haza nem ér a melóból. Na lépek is haza a kicsi fiamhoz, meg Andika ficsi székely káposztályából is jól be kell laknom:)))

Nincsenek megjegyzések: