2008. március 20., csütörtök

Azért megyeget...

Mi tagadás, elkapott a versenyláz márciusban. Persze- mint írtam volt- nem a győzelem a cél hanem ITM kerülni. Ez egyenlőre még megvan, remélem nem húznak bele páran és meglesz az 50 dolcsi. Tegnap végre ismét fél beülővel a befizetett 130 dolcsi fölé mentem, +30 dodó lett a szokásos esti 2 órás session vége. Meg kell mondjam, idén ennyit még nem játszottam online mint márciusban. Arra számomra mindenképpen jó ez a race, hogy legyen motiváció, ami leültet a gép elé. Persze a sínusgörbét hozom már több mint 2 hete a NoIQ-on, de eredményét tekintve nekem most nem is a + a lényeg: kell a tapasztalat, kipróbálok egy csomó mostanság olvasott dolgot, amit eddig szinte csak megérzésből csináltam. Van persze ami jól megy, bár nagyon kicsi még a minta. Azért az elmondható, hogy hétről hétre tudatosabb játékot nyújtok (elemezvén a sessionöket) és szeretném ha ez így is maradna. Persze jó lenne sokkal több időt gép előtt tölteni, de mostanság ez a max. Azért persze az igazi mutató a megkeresett $, így ezen vagyok (leszek). Jó lenne hétvégén lemmenni a pincébe játszani élőben, de Ádám megint lebetegedett, így most (is) sajna lehet, hogy elmarad.

Nincsenek megjegyzések: