2008. március 3., hétfő

Totál szívás...

Akkor nézzük a februárt:

A Pokerroomon lenulláztam a BR-t. NL50 és 25 ment SH asztalon. Nem kevés, összesen 300$ bukta a vége. A köv. partikon úsztak el teljes beülők:
- 4db AA preflop allinban (gyakorlatilag mindegy mi ellen...)
- 1db KK vs. AA
- 1db JJ vs KK. Itt az emelésemet csak adta preflop, JKx floppon meg allin kerültünk. Ez annyira nem baszott föl, settel kifizetem a nagyobb setet)
- 1db QQ vs. JJ. Flop xJx, ezt beszoptam.
- Volt egy floppolt nut sorom, ellennek két párjára riverre leesett a fullja.
- KK-al 4 limpre KV-ból emeltem 10BB-t, 1 limper adta. Flop QT8 szivárvány. Toltam egy potot, ami neki majdnem allin volt, adta. Turn 8. Mondom ez úgyse segített, allin kerültünk. River 3 és mutatja a 83o-ot. Bravó!
- Másik hasonló: KK-al gombról emelek 6BB-t, NV adja. Flop 68T szivárvány. Emel potot én vissza a dupláját, ő meg allin (már nem sok volt). Turn, river x, mutatja a 79o-ot.
- AKs-el osztóból emelek 4BB-t, flop K magas. Calling station jön végig, riverre megkapja a Q-t, hogy 2 párja legyen.

Kb. ennyi röviden. Ha csak a felét behúzom, +ba vagyok. Tolom még a Ladbrokit de csak NL10 és 20-on. Ott is összejött 100 mínusz hasonlókkal. A legérdekesebb, hogy az elmúlt 2 session alatt kaptam 38 poket párt, amiből- írd és mond- mindösszesen 1 db setem lett! Ez persze el is vitt egy beülőt, mert ellen jött a flösshúzójával végig. M kiutalok minden lóvét MB-re és 1 terembe betolom. Még nem tudom melyik lesz, talán a NOIQ.

Szombaton felugrottunk Andival az utazás kiállításra. Nyáron elmennénk egy hétre Horvátba, visszük Ádit is, gondoltuk hozunk pár prospektust. 1 óra alatt aztán összejött 3 szatyorra való, alig tudtuk elcipelni a kocsiig. Viszont ha már ilyen hamar végeztünk, felhívtuk macsot, hogy lefőtt-e már a kávé:))) Dumcsiztunk egy kicsit aztán irány haza: a pincében garantált 1 millás verseny. 10k 2 rebuy+ addon volt. Itt volt Majka is meg volt vagy 4 kurva, akik beültek játszani. Sikerült tartalékból azért elindulnom. Hihetelen volt, hogy a k.vák az első leosztásnál szépen levetkőztek egy szál bugyira. Szánalmas. Néhány aggastyánnak persze csorgott a nyála, az én zsebemben meg kinyílt a bicska. Pláne úgy, hogy nem volt lapom levenni a csajt. Akkora mákhenger volt, hogy ilyet ritkán látni. Esze persze nem volt neki: megmondták előre, hogy menjen mindennel, majd a riveren lefelé!!! fordítva a lapját dobja el a francba. Na ez nem ment neki: vigyorogva mutatta a lapját mindig, kérdezvén, hogy akkor most ki nyert. Aztán azért persze elkezdett veszteni, de volt még vagy 60k-ja, mikor számára befejeződött a verseny: fogták azt inkább elvitték. Ez így egy kibaszott faszság volt, de mindegy. Szünetig felmentem 27k-ra az induló 15-ből, majd megvettem az addont. 3 partiban voltam bent mindössze: 99-el emeltem a második szinten 5BB-t osztóból, ketten jöttek. Flop 8-as magas, potnyi emelésemre dobták is. Aztán 77-el limpeltem, flop 7Qx. Emeltem egy potot, amit adtak ketten. Flopban volt két szín, mondom csak nem jön le a turnre- hát lejött de egy gyönyörű 7-es képében. Elcsekkelvén mondom a srácoknak: lejött a flöss mi? River x-re beteltem még egy potot, 1 adta. Sajna nem volt flössük:( Lényeg, hogy szünet után megállt minden. Sok játszható lapom eddig se volt, eztán meg még annyi se. Csak dobáltam, meg összesen 1-szer tudtam rabolni. A vakok vészesen nőttek, mikor A9s-et kaptam és betoltam a maradék 22k-m 3000/6000 vakoknál. 1 limpelő megadta zsetonjai felét feltéve a kézben lévő TT-re. A flop ATx szépen meg is pecsételte a sorsomat.
Beültem hát CG-re 100/200-ra. Andim már tolta egy ideje, de valahogy nem ment. Reggel fél 8-ig játszottunk és elkönyvelhettem életem eddigi legnagyob buktáját élőben: 2 beülő ment el. Fasz voltam, de legalább tudom. Így az este összesen -74k-ba került.

A héten olvasom a szakirodalmat, hétvégén meg elmegyünk kikapcsolódni ide: http://www.hotelorchidea.hu/ Egy kicsit relaxálunk, aztán jövő héttől egy teremben nyomom.

Nincsenek megjegyzések: